Filter opties

Tafeltennis accessoires

Als je alles uit je tafeltennis artikelen wilt halen, heb je meer nodig dan alleen een tafeltennistafel, een tafeltennisbatje en balletjes. Daarom bieden wij bij Heemskerk diverse tafeltennis accessoires aan. Sinds 1939 verkopen we al tafeltennistafels, dus onze ervaring is groot.

Bescherm en reinig je tafeltennistafel met onze beschermhoezen en reinigingsproducten. Ook voor tafeltennisverenigingen hebben wij meerdere artikelen beschikbaar. Bekijk ons ruime assortiment tafeltennis accessoires. Zo ben jij helemaal klaar om optimaal te genieten van je tafeltennis ervaring.

Filters

Resultaat 1–12 van de 19 resultaten wordt getoond

Of je nu alleen thuis weleens een potje ping pong speelt of in competitieverband bij een verenigingen, bij Heemskerk hebben we een ruim assortiment met verschillende tafeltennis accessoires die jou helpen om het meeste uit jouw spel te halen.

Hoe onderhoud je je tafeltennisbatje?

Om je batje in goede conditie te houden moet je ervoor zorgen dat er zo min mogelijk vuil en stof op het rubber terecht komt. Dit kun je doen door een bathoes te gebruiken. Naast het gebruik van een bathoes kun je de rubbers schoonhouden met een speciale batcleaner.

Niet alleen je batje, maar ook de tafeltennistafel moet goed onderhouden worden om er zo lang mogelijk plezier van te hebben. Span bijvoorbeeld regelmatig het tafeltennisnet met onze nethoogtemeter. Voor het reinigen van de tafeltennisbladen kun je een tafelcleaner gebruiken. Dit reinigingsmiddel is speciaal ontwikkeld om de bladen van de tafeltennistafel niet aan te tasten en is makkelijk in gebruik. Speel je even niet? Gebruik dan de afdekhoes om stof en vuil geen kans te geven.

Hoe leer je tafeltennissen?

Om goed te leren tafeltennissen kun je je het beste aansluiten bij een tafeltennis vereniging. Hier kan een trainer jou alle aspecten van het spel aanleren en je helpen die te perfectioneren. Denk hierbij aan het trainen van balcontrole en het aanleren van effecten als topspin en backspin.

Bij zo’n tafeltennisvereniging vind je alles wat je nodig hebt om goed tafeltennis te leren spelen. Er staan professionele tafeltennistafels inclusief netpostcombinatie en er wordt gebruik gemaakt van speelveldafzettingen. Zo rolt jouw balletje niet steeds onder de tafel naast je. Ook attributen die gebruikt worden bij competitiewedstrijden, zoals telborden en scheidsrechtertafels, kun je terugvinden bij een tafeltennis vereniging bij jou in de buurt.
Alle tafeltennisaccessoires voor verenigingen kun je natuurlijk kopen ook in onze webshop.