Voetbaltafel High TacTic Cover (Geschikt voor Cashless)

Stevige professionele voetbaltafel

Tafelvoetbal Handvat Wrap - Blauw
Afdekhoes voor voetbaltafels

Beschrijving

De voetbaltafel Heemskerk High Tactic Cover heeft alle voordelen van de “gewone” Tactic, maar dit is een voetbaltafel met glasplaat en muntinworp systeem.

Glasplaat, muntinworp systeem, NFC of QR Code voor contactloos betalen

De High Tactic Cover voetbaltafel is voorzien van een stevige glasplaat. Dat betekent dat je niet bang hoeft te zijn dat drankjes per ongeluk omgestoten worden en in de tafel belanden, maar ook dat stof en vuil geen kans krijgen om in de voetbaltafel te komen. Een groot voordeel voor de levensduur van jouw voetbaltafel. De geharde glasplaat is verzegeld, waardoor hij vrijwel onbreekbaar is en je dus veilig op de tafel kunt spelen.
Deze voetbaltafel met glasplaat beschikt over een muntinworp systeem of een NFC of QR Code. Ideaal voor openbare gelegenheden, want zo kunnen al jouw bezoekers voor een klein bedrag een potje tafelvoetbal spelen. Je kunt zelf kiezen of je wil dat er betaald moet worden met een muntstuk van € 0,50 / € 1,00 / € 2,00 of voor contactloos betalen middels NFC of een QR Code. Meer weten over cashless payments? Lees hier verder en vraag meer informatie aan.

Voetbaltafel met eersteklas eigenschappen

Omdat de High Tactic Cover voetbaltafel ontzettend stevig is, is het de perfecte tafel voor openbare gelegenheden, zoals scholen en kantoren. Regelmatig en intensief gebruik zijn dan ook geen probleem voor deze voetbaltafel. Deze stabiliteit haalt de High Tactic Cover vooral uit de speelbak, die is opgebouwd met Multiplex zijpanelen van 25 mm dik, en het metalen onderstel van 90 x 90 mm dik. Het onderstel is voorzien van rubberen stelvoeten, zodat je de voetbaltafel op iedere ondergrond waterpas kunt zetten. Ook de stangen geven deze voetbaltafel extra stevigheid. Die hebben namelijk een diameter van maar liefst 18 mm en bevatten poppetjes die op de stangen gegoten zijn. De schuin oplopende hoeken van het speelveld en de 10 gratis voetbalballetjes zorgen voor een complete tafelvoetbal ervaring! Dit speelveld is van gehard glas dat gezandstraald is voor een optimale balcontrole.

De voetbaltafel High Tactic Cover is uitermate geschikt voor personalisatie. Wil jij jouw voetbaltafel bijvoorbeeld in de kleuren van het bedrijf, met een logo of een andere kleur poppen? Neem dan contact op met de klantenservice voor een offerte op maat.

Extra informatie

Afmeting en Gewicht