Pooltafel 7ft Heemskerk Laredo

Accessoirepakket: Ik wil geen Heemskerk Pooltafel accessoirekit
Pooltafel 7ft Heemskerk Laredo 1,999.99 x1 1,999.99

1,999.99

Lease deze tafel vanaf 130,- per maand. Meer weten? Check de info op onze lease pagina.

Dit artikel wordt op maat gemaakt. Reken op een levertijd van 6 tot 8 weken.

Inclusief omkeerbaar tafel(tennis)blad

Beschrijving

Ervaar het gemak en de stijl van de Heemskerk Laredo 7ft fusion pooltafel. Deze speciale tafel heeft drie functies in één: een premium pooltafel, een eettafel en zelfs een tafeltennistafel als je het blad omdraait. Met afmetingen van 234 x 134 x 79cm past hij perfect in je ruimte en biedt hij veelzijdigheid voor elk moment.

De Laredo heeft stevige poten. Met een 3-delige leisteen biedt hij een glad en consistent speeloppervlak, wat essentieel is voor een goede poolervaring. Gemaakt van gelamineerd spaanplaat en MDF, is deze tafel duurzaam en stevig.

Kies uit een breed scala aan lakenkleuren, zoals blauw, groen, zwart, rood, mosterd en grijs om de tafel aan te passen aan jouw stijl.

Met zijn elegant ontwerp en hoogwaardige prestaties is de Heemskerk Laredo 7ft pool- en eettafel de perfecte keuze voor iedereen die een multifunctioneel meubelstuk zoekt zonder in te leveren op stijl of plezier.

Accessoirepakket

Kies zelf met welk pakket aan accessoires jij de tafel helemaal compleet wilt maken. De pakketten zijn als volgt samengesteld:

Basic: 2x keu Ora 3-ster, 1x poolballen A-klasse, 1x triangle, 1x borstel en 2 blauwe krijtjes

Complete: 4x keu Comance 5-ster, 1x poolballen Continental, 1x triangle, 1x afdekhoes, 1x keurek voor 4 keuen, 1x borstel en 12 blauwe krijtjes

Deluxe: 4x keu Lion 9-ster, 1x poolballen Premier, 1x triangle, 1x afdekhoes, 1x keurek voor 6 keuen, 1x borstel, 1x brug met wit kruis en 12 blauwe krijtjes

Extra informatie

Afmeting en Gewicht