Voetbaltafel Heemskerk Soccer School Cover (custom-made)

Voetbaltafel met uw eigen design!
Volledig aangepast naar uw wensen
Stevige voetbaltafel voor intensief gebruik
Voorzien van geharde glasplaat
Standaard inclusief 10 voetbalballetjes

Bekijk hier de handleiding en download de templates

Vanaf 999.99

Voetbaltafel Heemskerk Soccer School Cover (custom-made) 999.99 x1 999.99

Uitverkocht

• Garantie: 2 Jaar fabrieksgarantie

Voetbaltafel met uw eigen design!
Volledig aangepast naar uw wensen
Stevige voetbaltafel voor intensief gebruik
Voorzien van geharde glasplaat
Standaard inclusief 10 voetbalballetjes

Bekijk hier de handleiding en download de templates

Voor het personaliseren van deze speeltafel zijn verschillende opties mogelijk.
Neem voor alle opties en een offerte op maat contact op met onze klantenservice

Voor de voetbaltafel Tactic hebben wij de volgende Personalisatie Opties:

• Uitgesneden sticker op de buitenzijdes
  • Wrap op de buitenzijdes
  • Wrap op de buitenzijdes + gepersonaliseerd speelveld
  • Gepersonaliseerd speelveld
  • Wrap op de binnenzijdes
  • Spuiten van het onderstel
  • Poppen in kleur

Bedrukken geeft een geheel nieuwe dimensie aan uw promotie omdat deze manier van bedrijfspromotie niet alleen te zien is maar ook te gebruiken is waardoor de te verspreiden boodschap nadrukkelijker tot uiting komt.

Wilt u de voetbaltafel op kantoor gebruiken? Dan krijgen collega’s met een potje tafelvoetbal ook direct de nodige beweging tussen de werkzaamheden door. Goed voor het personeel. Goed voor u.

De gepersonaliseerde voetbaltafel is per stuk verkrijgbaar. Ook voor grotere aantallen kunt u contact met ons opnemen, wij maken dan een offerte op maat voor u.

De Soccer School heeft de officiële afmetingen en hoogtes van een professionele voetbaltafel, maar dan zonder muntinworp. Erg geschikt voor scholen, instellingen en in kantines van bedrijven.

De voetbaltafel Heemskerk Soccer School Cover heeft een geharde glasplaat die nagenoeg onbreekbaar is.

Stevige voetbaltafel met geharde glasplaat

Ben je op zoek naar een stevige voetbaltafel die intensief gebruikt kan worden? Dan is de Soccer School Cover voetbaltafel zeker een goede keuze. Deze tafel is namelijk zeer geschikt om in verschillende openbare ruimtes neer te zetten. Denk daarbij aan de school- of bedrijfskantines en sportverenigingen. En omdat deze voetbaltafel uitgerust is met een geharde glasplaat, hoef je je geen zorgen te maken over drankjes die in de tafel vallen of voetbal balletjes die kwijt raken. En omdat de glazen plaat verzegeld is, is hij veilig in gebruik.

Spel na spel tafelvoetbal spelen

De voetbaltafel Soccer School Cover heeft dan wel een glasplaat die de tafel afsluit, maar er hoeft voor een spelletje tafelvoetbal niet betaald te worden. De Soccer School Cover heeft namelijk geen munt inworpsysteem. De 10 meegeleverde balletjes worden door middel van de balinworp in het spel gebracht en kunnen steeds opnieuw gebruikt worden. En door de schuin oplopende hoek blijft het balletje nooit meer stil liggen.
Je speelt op de Soccer School Cover met stangen van maar liefst 18 mm dik. Je kunt zelf kiezen of dat doorlopende stangen of telescopische stangen zijn. De teams van grijze en zwarte poppen zijn op de stangen gegoten in plaats van geschroefd, wat ervoor zorgt dat ze extra stevig zijn.

Een voetbaltafel met jouw eigen design

De Soccer School Cover is een stevige tafel die op zich al een erg mooie toevoeging is voor ieder interieur. Maar wil je van de voetbaltafel een echte blikvanger maken in jouw bedrijf of kantine? Kies er dan voor om de tafel te personaliseren. Wij kunnen deze voetbaltafel volledig aan jouw wensen aanpassen, zodat hij helemaal past bij de huisstijl van jouw bedrijf of vereniging.

Gewicht

Speelmaat