Airhockey Tafel 3ft Miniplay

Niet geschikt voor intensief gebruik
Geen stelvoetjes om de airhockeytafel waterpas te zetten

Airhockey Tafel 3ft Miniplay 99.99 x1 99.99

Voor 12 uur besteld, de volgende werkdag in huis!

• Garantie: 1 Jaar fabrieksgarantie
  • Levering: Dit artikel wordt standaard gratis afgeleverd

Leuk om cadeau te geven
Ideaal voor kinderen door het kleine formaat
Geleverd met motor, pushers en pucks

Niet geschikt voor intensief gebruik
Geen stelvoetjes om de airhockeytafel waterpas te zetten

Beschrijving

Een super leuk cadeautje om te geven, of te krijgen! Dit airhockey tafelmodel tovert gegarandeerd en lach op het gezicht van ieder kind!

Ideaal voor kinderen

Wie weleens airhockey heeft gespeeld, weet hoe spannend het spelletje kan zijn. Het kleine formaat van de Miniplay maakt het ook voor kinderen mogelijk om airhockey te spelen. Omdat deze mini airhockey tafel zo compact is, kan je hem op iedere tafel neerzetten. Dat maakt dit airhockey tafelmodel ideaal voor bijvoorbeeld de slaapkamer van de kinderen, of een speelkamer. Door regelmatig een potje airhockey te spelen beleven de kids niet alleen ontzettend veel plezier, maar wordt ook nog eens de hand-oog coördinatie gestimuleerd.

Fantastische beleving

De Miniplay is dan wel klein, maar heeft net als de grote varianten een krachtige motor die lucht door de gaatjes blaast en zo de puck over het speelveld laat zweven. Je airhockeybeleving is daardoor gelijk aan het spelen in de speelhal. Verder bevat dit airhockey tafelmodel scoretellers aan weerskanten, zodat eenvoudig de stand bijgehouden kan worden. Uiteraard worden er 2 kleine pucks (Ø 50 mm) en pushers (Ø 62 mm) meegeleverd die perfect bij de Miniplay passen. Voor iets grotere kinderen hebben we trouwens ook een airhockeytafel inklapbaar.

Motor

De motor functioneert bij een elektrische spanning van 12 volt en heeft een stroomsterkte van 0,50 ampère.

Extra informatie

Afmeting en Gewicht