Airhockey Tafel Inklapbaar 5ft Slimplay

Ideaal voor kleinere ruimtes

Niet verrijdbaar
Alleen geschikt voor thuisgebruik

Wil je wel airhockey spelen, maar heb je weinig ruimte? Met deze inklapbare airhockeytafel is dat geen probleem. Je kunt de Slimplay namelijk heel eenvoudig opklappen wanneer je even niet speelt.

Inklapbare airhockeytafel

Dat de Slimplay een inklapbare airhockey tafel is, maakt hem perfect voor thuis. Het is dan misschien ook wel de beste icehockey tafel voor het hele gezin. Het inklappen gaat heel eenvoudig. Je draat simpelweg de knop los en vouwt de tafel omhoog. Draai de knop weer vast en je airhockeytafel staat, tot je hem weer wilt gebruiken. En omdat de Slimplay rechtop staat na het inklappen, neemt hij erg weinig ruimte in beslag. Ideaal wanneer je deze airhockey tafel in een kleinere ruimte wilt gebruiken.

Gelijkmatige lucht verdeling

Airhockeytafel Slimplay is dan kleiner en inklapbaar, maar als het gaat om die échte airhockeybeleving, dan doet deze tafel niet onder voor de professionele modellen. Door de krachtige motor wordt de lucht namelijk goed onder het speelveld verdeeld en laat je de puck soepel over de tafel zweven. Zo heb je dus geen last van een puck die halverwege blijft steken en kun je extra genieten van je actieve potje airhockey. Bij de Slimplay is trouwens alles inclusief, we hebben de pucks en pushers er al standaard bij gedaan, zodat je hier niet meer aan hoeft te denken.

Motor

De motor functioneert bij een elektrische spanning tussen 220 en 240 volt, heeft een stroomsterkte van 0,14/0,17 ampère en heeft een vermogen van 21/25 watt. De motor presteert betrouwbaar en efficiënt bij een frequentie van 50/60Hz.

Eenvoudig de score bijhouden

Om deze inklapbare airhockeytafel helemaal compleet te maken is hij uitgerust met 2 handmatige scoretellers. Dat maakt het dus heel eenvoudig om de stand bij te houden als je gescoord hebt. Dan blijft er nog maar één ding over en dat is plezier maken!

Formaat

Gewicht