Tafeltennis netje Heemskerk Clipper

Netspanning (kettingspanning) en nethoogte regelbaar

Niet geschikt voor gebruik outdoor

Tafeltennis netje Heemskerk Clipper 44.99 x1 44.99

Voor 12 uur besteld, de volgende werkdag in huis!

• Garantie: 1 Jaar fabrieksgarantie
  • Levering: Boven 50 euro gratis verzending

Voldoet aan kwaliteitseisen voor competitiewedstrijden
Geschikt voor plaatsing op wedstrijdformaat tafeltennistafels
Netspanning (kettingspanning) en nethoogte regelbaar

Niet geschikt voor gebruik outdoor

Beschrijving

Dit is de ultieme keuze voor serieuze tafeltennisspelers, het Clipper tafeltennis netje van Heemskerk!

Het Clipper tafeltennis netje voldoet aan de strenge wedstrijdeisen van de NTTB (Nederlandse Tafeltennis Bond) en zorgt daarmee voor een professionele speelervaring. Of je nu een enthousiaste recreatieve speler bent of een doorgewinterde professional, dit originele Heemskerk tafeltennisnetje is voldoet aan al je verwachtingen.

Wat maakt het Heemskerk Clipper tafeltennisnetje zo speciaal? We nemen de kenmerken even met je door:

• Robuuste metalen beugels: De set bevat twee duurzame metalen beugels die moeiteloos aan de tafel kunnen worden bevestigd met behulp van een handige knijpklem. Met een klemopening van 15 mm tot 30 mm zorgen deze beugels voor een stevige en veilige bevestiging.
  • Verstelbare netspanning en nethoogte: Het zwarte net van het Clipper tafeltennis netje wordt eenvoudig in de staanders van de beugels geschoven met behulp van metalen pennetjes en buisjes. Hierdoor kun je de netspanning en nethoogte naar wens aanpassen.
  • Duurzaamheid en betrouwbaarheid: Het Clipper tafeltennisnet is gemaakt volgens de hoogste kwaliteitsnormen, zodat je kunt vertrouwen op langdurige prestaties, zelfs bij intensief gebruik.

Extra informatie

Afmeting en Gewicht