Airhockey Tafel 4ft Fairplay

Niet geschikt voor intensief gebruik door volwassenen

Airhockey Tafel 4ft Fairplay 139.99 x1 139.99
Totaal

Voor 12 uur besteld, de volgende werkdag in huis!

• Garantie: 1 Jaar fabrieksgarantie
  • Levering: Dit artikel wordt standaard gratis afgeleverd

Perfect voor kinderen en jongeren tot 14 jaar
Met krachtige motor
Altijd inclusief 2 pucks en 2 pushers

Niet geschikt voor intensief gebruik door volwassenen

Meer info

Beschrijving

Airhockey alleen voor volwassenen? Zeker niet! Want deze kleine airhockeytafel Fairplay heeft het ideale formaat voor kinderen en jongeren. Zo kunnen ook zij genieten van een spannend spelletje airhockey!

Airhockey in iedere kamer in huis

Waar je dit leuke airhockeytafeltje neer gaat zetten maakt niet uit. Door het compact formaat en het mooie, strakke design past de Fairplay van Heemskerk ook bij jou perfect in het interieur. Dus laat de kinderen samen een potje airhockey spelen in de slaapkamer, de speelkamer of zelfs in de woonkamer. Waar ze maar willen. En omdat de Fairplay stelvoetjes heeft kun je hem op iedere ondergrond neerzetten zonder schade aan de vloer te maken, handig toch?

Klein maar krachtig

Het mooie aan de airhockeytafel Fairplay is, dat het een klein model is, maar wel met een stevig onderstel. Dat betekend dat dit airhockeytafeltje niet alleen geschikt is voor kinderen, maar dat hij ook stevig genoeg is om door jongeren tot 14 jaar gebruikt te kunnen worden. Jouw kinderen beleven dus jarenlang plezier van de Fairplay. Een bijkomend voordeel is dat tijdens het spelen ook meteen de hand-oog coördinatie wordt gestimuleerd.

Een échte airhockey winnaar

Hoewel de Fairplay van Heemskerk een kleine airhockeytafel is, heeft hij alles de grotere modellen uit de speelhal ook hebben. Een krachtige motor bijvoorbeeld, die de puck soepel over het speelveld laat glijden. Die 2 pucks (50 mm) en 2 pushers (75 mm) worden altijd bij de airhockeytafel meegeleverd, dus de kids kunnen meteen beginnen met een potje airhockey. En wordt er gescoord, dan kunnen ze de score bijhouden op de handmatige scoretellers. De airhockeytafel Fairplay van Heemskerk is een échte winnaar!

Extra informatie

Afmeting en Gewicht