Sjoelbak Heemskerk HS-30 Groen

Sjoel Score Formulieren Heemskerk
Sjoeltafel Heemskerk

Beschrijving

Iedereen kent natuurlijk de standaard sjoelbakken in houtkleur. Niks mis mee, maar voor een extra persoonlijk tintje zijn de HS-30 sjoelbakken ook verkrijgbaar met een kleurtje.
Deze groene sjoelbak heeft een speels uiterlijk en is ook nog eens geschikt voor personalisatie!

Zomaar een gezellige avondje met vrienden? Komt de familie langs tijdens de feestdagen of organiseer je binnenkort een kinderverjaardag? Sjoelen op onze sjoelbak HS-30 maakt ieder feestje nóg leuker.

Sjoelen is leuk bij iedere gelegenheid

Sjoelen is bij uitstek een gezelschapsspel dat tijdens ieder feestje gespeeld kan worden. Je hebt er dan ook niet veel voor nodig. Haal je sjoelbak HS-30, met de bijbehorende sjoelschijven, tevoorschijn en iedereen wordt gegarandeerd meteen enthousiast. En omdat iedereen kan sjoelen is het spel geschikt voor al jouw festiviteiten. Zowel jong als oud beleefd een leuke tijd met de HS-30 sjoelbak.
Maar sjoelen is niet alleen leuk tijdens een feestje. Haal je sjoelbak tevoorschijn tijdens een regenachtige zondagmiddag of daag je collega’s uit voor een potje sjoelen tijdens de pauze op werk. Je ziet het, sjoelen kan altijd en overal.

Duurzaam en stevig

De sjoelbak HS-30 is uitermate geschikt voor thuisgebruik, maar kan ook bij openbare instellingen worden gebruikt, bijvoorbeeld in de kantine van een school of bedrijf. Dat komt omdat er duurzame houtsoorten zijn gebruikt, die de sjoelbak mooi stevig maken. Zo zijn de zijkanten en de poortenbalk gemaakt van beukenhout en het speelveld van meranti. Daarnaast zijn alle verbindingen vastgemaakt met schroeven en dat zorgt ervoor dat bij deze sjoelbak de stabiliteit en duurzaamheid gewaarborgd zijn.

Uitstekende afwerking

Voor een luxe uitstraling zijn de punten boven de poortjes aangeduid met messing nagels. En om de sjoelbak HS-30 helemaal af te maken, is hij in onze fabriek perfect glad gemaakt, waardoor je de sjoelstenen heel gemakkelijk over het speelveld laat glijden. De 30 sjoelschijven die je nodig hebt voor een spelletje sjoelen worden uiteraard standaard bij iedere sjoelbak meegeleverd.

Extra informatie

Afmeting en Gewicht