Schuiftafeltennis artikelen Huren.

Geïnteresseerd geraakt in het schuiftafeltennis. Probeer het uit door eerst artikelen te huren.

Schuiftafeltennistafels huren

Super leuk dat je het idee hebt opgevat om bij jouw vereniging, jouw school of in jouw zorglocatie te gaan schuiftafeltennissen. Dat kunnen we natuurlijk alleen maar toejuichen. In samenwerking met de NTTB bieden we daarom de mogelijkheid om benodigde onderdelen te huren. Direct kopen kan een flinke drempel zijn als je nog niet precies weten wat het resultaat voor spelers en kijkers is. Wij zijn er van overtuigd dat het een succes is en jij kan ook ervaren door tijdelijk materialen te huren.

Verrijdbaar en eenvoudig opklapbaar?

Natuurlijk hebben we rekening gehouden met de locaties, die vaak huren. Daarom hebben wij gezorgd voor een stevige tafel die verrijdbaar is. Wordt het even niet gespeeld? Dan kan de tafel eenvoudig aan de kant gezet worden door hem vlot op te klappen en te verrijden. De tafel is daar goed tegen bestand, dus gebruik de tafel vooral zoals jou goed uitkomt.

Naast tafels ook randen, netjes en andere accessoires te huur

In overleg met de NTTB leek het ons niet alleen handig om tafels te verhuren, maar ook zeker de randen, netjes en overige accessoires die nodig zijn bij het schuiftafeltennissen. Zo kun je de compleet ervaren wat er nodig en hoe het werkt.
Bij het huren van een tafel hoort ook het netje, maar het netje ontvangt je ook wanneer je enkel de randen huurt. Zo kan het ook op een eigen tafel gespeeld worden met net.

Een accessoireset bestaat uit:

4 pushpong batjes met afgekante rand en 10 gele ballen schuiftafeltennisballen.
Indien er behoefte is aan meer accessoires, laat het vooral weten hieronder in het opmerkingen veld.

Kosten voor huur schuiftafeltennis

Hieronder een overzicht van de kosten die samen gaan met het huren van 1 of meerdere onderdelen.

Kosten voor 1 week:

• 1 week huur van de randen: 69.99 incl. btw.
  • 1 week huren van een tafel incl. netpost: 99.99 incl. btw.
  • Een accessoire set. 14,99 incl. btw per week

Kosten voor 1 maand:

• 1 maand huur van de randen: 129.99 incl. btw.
  • 1 maand huren van een tafel incl. netpost: 169.99 incl. btw.
  • Een accessoire set. 21,99 incl. btw per week

Proberen? Vul hieronder de gegevens zo compleet mogelijk in zodat we contact met je kunnen opnemen om de opdracht uit te werken.

Vraag hier een vrijblijvende offerte aan: Schuiftafeltennis huren

Vul hier uw gegevens in voor een zo compleet mogelijke offerte.

• Vul hier het adres van het evenement in.
  • Vul hier het e-mailadres van de contactpersoon in.
  • Vul hier het telefoonnummer van de contactpersoon in.
  • Vul hier de datum in waarop de speeltafels geleverd moeten worden.
    DD dash MM dash JJJJ
  • Vul hier de datum in waarop de speeltafels opgehaald moeten worden.
    DD dash MM dash JJJJ
  • Geef hier aan hoeveel speeltafels u wilt huren en voor hoeveel dagen. Heeft u speciale wensen voor uw verhuur opdracht? Dan kunt u dat ook hier aangeven.