Samenwerking Nederlandse Tafel Tennis Bond en Heemskerk

Wij zijn verheugd om onze nauwe samenwerking met de Nederlandse Tafeltennis Bond (NTTB) te benadrukken, vooral op het spannende gebied van schuiftafeltennis. Bij Heemskerk zijn we altijd toegewijd geweest aan het ondersteunen en bevorderen van tafeltennis in al zijn vormen, en schuiftafeltennis is daar geen uitzondering op.
De samenwerking met de NTTB heeft ons de kans gegeven om onze expertise en passie voor tafeltennis te delen en bij te dragen aan de groei van deze opwindende variant van de sport. Samen streven we ernaar om schuiftafeltennis toegankelijker te maken voor iedereen, van beginners tot ervaren spelers.

De Geboorte van de schuiftafeltennis

Heemskerk was een van de pioniers op het gebied van schuiftafeltennis, al lang voordat het een georganiseerde sport was. We hadden al ervaring met deze unieke variant. Het was een speelse en uitdagende benadering van tafeltennis die de basis legde voor de ontwikkeling van schuiftafeltennis.

De Nederlandse Tafeltennis Bond (NTTB) speelde een cruciale rol in het professionaliseren van schuiftafeltennis. Ze introduceerden regels en richtlijnen, waardoor de sport gestructureerder werd en toernooien georganiseerd konden worden. Hierdoor groeide schuiftafeltennis uit tot een serieuze en opwindende sporttak binnen de tafeltennisgemeenschap.

Bekijk alles van Schuiftafeltennis

Korting voor verenigingen en leden van de NTTB

Voor leden en verenigingen hebben wij een exclusieve korting afgesproken met de NTTB. Als lid kun je profiteren van deze speciale aanbieding door eenvoudigweg het onderstaande formulier in te vullen. Na goedkeuring ontvang je een vrijblijvende offerte, die we na jou akkoord kunnen verwerken. Zo kun je schuiftafeltennis spelen en van deze aantrekkelijke prijzen genieten.

Aanmeldformullier NTTB - Schuiftafeltennis

Ik wil graag een offerte voor
Vermeld bij uw aanvraag, waar en voor wie je de schuiftafeltennis spullen wil aanvragen. Wij denken graag mee.