Pooltafel 8ft Heemskerk Baltimore

Accessoirepakket: Ik wil geen Heemskerk Pooltafel accessoirekit
Pooltafel 8ft Heemskerk Baltimore 1,799.99 x1 1,799.99

1,799.99

Lease deze tafel vanaf 120,- per maand. Meer weten? Check de info op onze lease pagina.

Levering: ongemonteerd 1-6 werkdagen, speelklaar 2-10 werkdagen

• Garantie: 2 Jaar fabrieksgarantie
  • Levering: Dit artikel wordt standaard gratis afgeleverd

Met 3 delen leisteen
Waterpas te zetten door de stevige stelvoeten

Kies hier je Accessoires

Poolkeu 145 cm Heemskerk Balbo 1 ster – Tweedelig
Poolballen Aramith 57,2 mm Continental
Poolballen A-Klasse 57,2 mm
Triangle voor poolballen 57,2 mm Plastic
Heemskerk Biljartkrijt Blauw (per 12)
Biljart afdekzeil 8 ft

Beschrijving

Ben je op zoek naar een professionele pooltafel van 8 ft met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, dan kun je niet om de Heemskerk Baltimore pooltafel heen.

De Heemskerk Baltimore pooltafel is standaard uitgerust met een kwalitatief hoogwaardig biljartlaken. Het biljartlaken van de Heemskerk Baltimore pooltafel is vervaardigd uit het beste kamgaren, wat zorgt voor een perfect vlak en uiterst nauwkeurig oppervlak.

Dit specifieke biljartlaken heeft ook het voordeel dat het niet pluist of pilt, waardoor het een uitstekende rolkwaliteit behoudt. Daarnaast staat het doek bekend om zijn duurzaamheid en heeft het nauwelijks onderhoud nodig. Een sporadische borstelbeurt om stof en kalkresten te verwijderen is voldoende om de kwaliteit en levensduur te behouden.

Stabiel frame

Het frame van deze pooltafel is stabiel en alle montagepunten zijn op orde. Dat wil zeggen dat ze goed op elkaar zijn afgestemd, waardoor het hele frame goed op elkaar aansluit. Montage is hierdoor makkelijk en snel. De pooltafel is dus stabiel en gaat jaren mee. De grote stelvoeten zorgen er bovendien voor dat deze pooltafel makkelijk waterpas te zetten is.

Leistenen

De Heemskerk Baltimore pooltafel heeft 3 leistenen. De leistenen zijn netjes en vlak, zodat ze eenvoudig en snel geplaatst kunnen worden. Enige expertise is hierbij wel een voorwaarde.

Keuen en poolballen

Bij deze pooltafel worden accessoires niet standaard meegeleverd. Je kan zelf op basis van niveau/wensen/budget een keuze maken welke keuen en poolballen je bij je pooltafel wilt.

Accessoirepakket

Kies zelf met welk pakket aan accessoires jij de tafel helemaal compleet wilt maken. De pakketten zijn als volgt samengesteld:

Basic: 2x keu Ora 3-ster, 1x poolballen A-klasse, 1x triangle, 1x borstel en 2 blauwe krijtjes

Complete: 4x keu Comance 5-ster, 1x poolballen Continental, 1x triangle, 1x afdekhoes, 1x keurek voor 4 keuen, 1x borstel en 12 blauwe krijtjes

Deluxe: 4x keu Lion 9-ster, 1x poolballen Premier, 1x triangle, 1x afdekhoes, 1x keurek voor 6 keuen, 1x borstel, 1x brug met wit kruis en 12 blauwe krijtjes

De Baltimore pooltafel heeft geen ballen-terugbreng systeem. Dit betekent dat de ballen in de pockets blijven liggen na het potten. Maar, deze tafel heeft aan één korte kant wel een opening.

Montage van de pooltafel

Als het gaat om het monteren van deze pooltafel, raden we aan om hem met montage te bestellen. Technische kennis is wel nodig voor de montage namelijk. Wij hebben eigen monteurs die dit klusje vaker klaren en de pooltafel dus probleemloos op locatie in elkaar kunnen zetten.

Deze 8ft pooltafel Baltimore bestaat uit 4 pakketten met de volgende afmetingen:

doos 1: 105 cm x 53 cm x 34 cm
doos 2: 167 cm x 39 cm x 16 cm
doos 3: 250 cm x 33 cm x 17 cm
plus 3 losse leistenen

Geschikt voor openbare locaties

De Heemskerk Baltimore 8ft pooltafel met leisteen is ideaal voor openbare ruimtes en (bedrijfs)kantines. Door het duurzame poollaken en het stabiele frame kan de tafel wel wat hebben. De Baltimore pooltafel is er ook in een maatje kleiner, namelijk als 7ft pooltafel.

Extra informatie

Afmeting en Gewicht