Wat is de beste airhockeytafel?

25 februari 2021

Je bent eruit, je wilt een airhockeytafel aanschaffen. Maar je wilt dat natuurlijk niet de eerste de beste. Maar wat is de beste airhockeytafel?

Het antwoord zal voor iedereen anders zijn. Voor iedere situatie is er namelijk een andere “beste airhockeytafel”. Zo hoef je thuis geen grote professionele tafel neer te zetten, je zult er dan misschien niet genoeg ruimte voor hebben. En wanneer je op zoek bent naar een airhockeytafel voor op kantoor is een kleiner model vaak niet stevig genoeg voor al die fanatieke potjes air hockey met collega’s.

Daarom hebben we de beste airhockeytafels voor de meest voorkomende situaties voor je op een rijtje gezet. Zo kun je altijd de beste keuze voor jou maken.

De beste airhockeytafel voor thuis

Als je op zoek bent naar een airhockeytafel voor thuis, dan kan je niet op de Slimplay heen. Deze tafel is een slag groter dan een mini airhockey tafel, maar neemt alsnog niet veel ruimte in beslag. Zeker niet omdat je hem na het spelen handig in kunt klappen en compact op kunt bergen. Verder heeft de airhockey tafel Heemskerk Slimplay alle functies die je ook bij de grotere modellen ziet, zoals een krachtige motor en meegeleverde pucks en pushers.
Toch liever airhockey zonder tafel spelen? Dan is de mini airhockey tafel Miniplay misschien iets voor jou. Dit kleine airhockeytafeltje kan op iedere tafel neergezet worden.

De beste airhockeytafel voor Bedrijven

Wanneer je op kantoor, of in de bedrijfskantine airhockey wilt spelen, dan is een stevige airhockeytafel een must! De beste airhockeytafel voor bedrijven is dan ook de Coliseum.
Deze tafel heeft een metalen speelveld waardoor hij zowel in prestatie als in look heel krachtig is. En omdat het stevige onderstel voorzien is van stelvoeten, kan deze air hockey tafel bijna overal neergezet worden. Dat maakt de Coliseum niet alleen de beste airhockeytafel voor bedrijven, maar eigenlijk gewoon voor iedere openbare ruimte.

De beste airhockeytafel voor sportverenigingen

Omdat er in de kantine bij sportverenigingen vaak zowel door kinderen als door volwassenen op de airhockeytafel zal worden gespeeld, is het belangrijk dat je kiest voor een tafel die niet té groot is, maar wel voldoende stevigheid biedt. Daarom is onze Heemskerk Powerplay de beste airhockeytafel voor sportverenigingen. Met een afmeting van 7 ft kunnen kinderen er nog goed mee uit de voeten, maar ook jongeren en volwassenen kunnen op de Powerplay airhockeytafel hun krachten meten tijdens een enthousiast potje airhockey.

De beste professionele airhockeytafel

Het neusje van de zalm als het gaat om airhockey, Heemskerk Parthenon. Als je het ons vraagt is dit de beste professionele airhockeytafel die er is. De tafel heeft een plexiglas wand over het speelveld voor extra veiligheid en is verder voorzien van een en LED lichtsysteem boven het metalen speelveld. En doordat de Parthenon een muntinworp heeft is hij dus perfect voor locaties zoals speelhallen, vakantieparken en andere openbare ruimtes.

Wil je meer informatie over onze beste airhockeytafels, of heb je andere vragen over air hockey? Neem dan contact op met onze klantenservice.