Tafeltennistafel Heemskerk Novi 2000 Groen

Per bladhelft inklapbaar
Deze tafel kan als zelftrainer gebruikt worden
Zwaar, metalen onderstel met stevige zwenkwielen

Het materiaal van deze tafel is niet bestand tegen vocht en grote temperatuur wisselingen
De Novi 2000 is niet aangepast voor sporters in een rolstoel

Tafeltennistafel Heemskerk Novi 2000 Groen 549.99 x1 549.99

Nooit meer leverbaar.

• Garantie: 2 Jaar fabrieksgarantie
  • Levering: Dit artikel wordt standaard gratis afgeleverd

Goedgekeurd door de NTTB als officiële wedstrijdtafel
Per bladhelft inklapbaar
Deze tafel kan als zelftrainer gebruikt worden
Zwaar, metalen onderstel met stevige zwenkwielen

De Novi 2000 is niet aangepast voor sporters in een rolstoel

Beschrijving

Onze Heemskerk Novi 2000 tafeltennistafel wordt door tafeltennis verenigingen in heel Nederland gebruikt als officiële wedstrijdtafel.

Gekwalificeerd door de NTTB

Omdat deze tafeltennistafel is goedgekeurd door de Nederlandse tafeltennisbond, mag hij gebruikt worden tijdens officiële competitie wedstrijden en zelfs in de eredivisie! En dat is niet voor niets. De Novi 2000 is namelijk een enorm degelijke tafel. De dikke bladen worden ondersteund door een houten randlijst van 35 mm. Dit in combinatie met het zware, metalen onderstel maken dit een echte topper!

Ideaal voor openbaar gebruik

De Novi 2000 tafeltennistafel beschikt over een aantal buitengewone eigenschappen die deze tafel geschikt maken voor verenigingen, scholen en andere openbare instellingen. Omdat de twee bladhelften apart van elkaar ingeklapt kunnen worden, is de tafel ook als zelftrainer te gebruiken. Verder is het stevige onderstel voorzien van 8 zwenkwielen, waarvan 4 met rem. Bovendien zitten er stelvoetjes bevestigd aan de metalen poten. Het neerzetten en opbergen van deze tafeltennistafel is dus heel eenvoudig.

De tafeltennistafel Novi 2000 is verkrijgbaar met groene of blauwe bladen en wordt standaard geleverd met de Netpostcombinatie Heemskerk Tempo.

Extra informatie

Afmeting en Gewicht