Sjoelen is hip!

08 februari 2019

Sjoelbak InklapbaarIn onze vorige blog hebben we het al benoemd: Sjoelen is hip!
Het is dan ook niet voor niets dat we bij Heemskerk steeds bezig zijn met het verbeteren en vernieuwen van dit oer-Hollandse spel. Zo hebben we sinds vorige jaar de Mini-S sjoelbakjes al in ons assortiment opgenomen en kun je bij ons de inklapbare variant van onze HS-40 sjoelbak kopen.

Maar we blijven niet stilzitten. In 2019 komt er een nieuw model sjoelbak bij, namelijk de Anthurium. Deze sjoelbak dankt zijn naam aan het plantje met de rode bloem en heeft een mooie donkerbruine kleur. Zoals je van ons gewend bent hebben we ook aan deze sjoelbak de beste zorg besteed en glijden de stenen soepel over het speelvlak

Innovatie

Sjoelen kan bijna iedereen, het is echt een spel voor jong en oud. Het kan dan ook erg vervelend zijn als het niet (meer) lukt om genoeg kracht te zetten om de sjoelstenen door de poortjes de schuiven. Dat vinden we bij Heemskerk niet ok en daar willen we graag wat aan doen. We zijn daarom betrokken bij de ontwikkeling van de Sjoelkatapult. Met deze katapult kunnen ook mensen met weinig kracht in hun handen toch meedoen met een partijtje sjoelen. Uiteraard willen wij de juiste zorg en aandacht besteden aan de katapult en we verwachten dat in 2019 de eerste modellen in gebruik kunnen worden genomen. Houd onze website en social media kanalen in de gaten voor meer informatie over de sjoelkatapult.

Na verloop van tijd kan je sjoelbak wat stroever aanvoelen dan wanneer je er net op begon te spelen. Ook daarvoor hebben wij een oplossing in het vooruitzicht: Sjoelpoeder. Wanneer je dit speciale poeder over de sjoelbak strooit en een aantal stenen gooit, dan glijdt de sjoelbak weer als vanouds. Ook dit artikel wordt verwacht in 2019!

Personalisatie

Om je sjoelbak een persoonlijk tintje te geven kun je hem op meerdere manieren laten personaliseren. Ideaal als cadeau, of wanneer je je bedrijf op een leuke manier wilt laten zien. Het laten personaliseren van je sjoelbak kan op verschillende manieren, zo kun je bijvoorbeeld de brug of de sjoelstenen laten graveren met een speciale tekst of een logo. Ook is het mogelijk om de sjoelbak volledig in een kleur te laten spuiten. Op die manier wordt de sjoelbak helemaal aan jouw wensen aangepast en wordt het sjoelen nog leuker!