Met de hele familie bij elkaar tijdens de feestdagen? Play Heemskerk!

08 februari 2019

De feestdagen staan voor de deur en bij Heemskerk weten we maar al te goed wat dat betekend. Gezellige avonden met de hele familie!
Toch kunnen die avonden soms ook een klein beetje saai zijn. Maar als het aan ons ligt hoeft dat helemaal niet, er is namelijk een heleboel leuks te doen deze december

Sjoelbak Mini-S InklapbaarSjoelen

Sjoelen klinkt misschien een beetje ouderwets, maar dat is zeker niet het geval. Dit oer-Hollandse spel blijft favoriet als het gaat om activiteiten die tijdens de feestdagen gedaan worden. Omdat het spel met de houten stenen door (bijna) iedereen gespeeld kan worden is het een leuke invulling van jullie Pakjesavond of tijdens de Kerstdagen. Speciaal voor de kinderen vind je bij ons een inklapbare mini sjoelbak. Deze sjoelbak is een stuk kleiner dan de officiële afmeting, waardoor kinderen niet zo hard hoeven te schuiven. Welk familielid gooit dit jaar de meeste punten bij elkaar?

Tafeltennisbatjes en BalletjesTafeltennis (rond de tafel)

Voor de fanatieke sportievelingen die liever niet beide kerstdagen aan tafel of op de bank doorbrengen is tafeltennis een leuke actieve optie. Je hoeft hiervoor niet direct een complete tafeltennistafel aan de schaffen (dat mag natuurlijk wel, een leuk model voor thuis is onze Rol-Compact 1800). Een netje, wat batjes en balletjes en je kunt beginnen. Speel 1 tegen 1 of ga voor een dubbelpartij. Maar het leukste is natuurlijk een partijtje rond de tafel.

Dartbord Michael van GerwenDarts

Heb je niet zoveel ruimte in de woonkamer? Dan is darten misschien iets voor jullie. Een dartbord en pijlen en jullie kunnen al beginnen. Bij darten kun je oneindig variëren met de spellen. Zo kun je kiezen voor het traditionele spel, waarbij je terugtelt van 501 (of kies eens voor 701 als je een uitdaging zoekt), maar ook andere spellen zijn erg leuk om te doen. Probeer bijvoorbeeld eens het spel “1001 andersom”. Bij dit spel begint iedereen met 0 punten en wie het eerst 1001 punten heeft gehaald heeft verloren. Bouncers en pijlen die naast het bord terecht komen leveren 60 punten op. Zo zijn er nog veel meer spellen te vinden. Zijn jullie (nog) niet zo goed als Micheal van Gerwen? Bescherm dan je muur en vloer met de speciale dartring en dartmat of kies voor dartpijlen met softtip.

Met deze activiteiten worden de feestdagen gezelliger dan ooit! Heb je zelf leuke tips voor activiteiten tijdens de feestdagen, laat het ons dan weten in een reactie. Wij zijn erg benieuwd hoe jullie deze dagen doorbrengen.