Biljarttafel Heemskerk 189 De Luxe – Houten Speelveld

Handgemaakte biljarttafel met luxe uitstraling
Kaarsrecht speelveld
Voorzien van een eersteklas Simonis biljartlaken

Door de grote omvang kan deze biljarttafel niet naar een verdieping getild worden
Bij levering en montage van deze biljarttafel heeft de monteur hulp met tillen nodig van 2 á 3 personen

Geen Montage
Montage Biljarttafel 59.99
Levering van de Biljarttafel: Geen Montage
Biljarttafel Heemskerk 189 De Luxe - Houten Speelveld 799.99 x1 799.99

Uitverkocht

• Garantie: 2 Jaar fabrieksgarantie
  • Levering: Dit artikel wordt standaard gratis afgeleverd

Handgemaakte biljarttafel met luxe uitstraling
Kaarsrecht speelveld
Voorzien van een eersteklas Simonis biljartlaken

Kies hier je Accessoires

Poolkeu 145 cm Heemskerk Balbo 1 ster – Tweedelig
Carambole biljartballen 61,5 mm
Heemskerk Biljartkrijt Blauw (per 12)
Biljart afdekzeil 8 ft

Beschrijving

We begrijpen dat je op zoek bent naar de perfecte biljarttafel en we hebben iets speciaals voor je. Maak kennis met het Heemskerk 189 Deluxe carambole biljart: een biljarttafel die alles in huis heeft. En het beste nieuws? Profiteer nu van een onweerstaanbare korting: van € 1.999,99 voor slechts € 799,99!

Ambachtelijk vakmanschap

Stel je eens voor: deze met de hand vervaardigde biljarttafel pronkt binnenkort bij jou thuis. Met de 189 Deluxe kies je voor een tafel met een exclusieve rand van geel populierenhout en hoogwaardige rubberen stootbanden. Deze kenmerken geven de tafel een ongekende luxe uitstraling. Bovendien heb je de keuze uit een stevig kolomonderstel, bestaande uit twee robuuste kolommen, of een uniek ‘office’ onderstel. Met deze opties kun je de biljarttafel volledig naar jouw wensen samenstellen.

Buitengewone eigenschappen

Naast zijn unieke uitstraling biedt de Heemskerk 189 Deluxe biljarttafel buitengewone eigenschappen die hem echt laten uitblinken. Maak je geen zorgen meer over beschadigd laken, want het eersteklas groene laken wordt stevig bevestigd met nietjes. Mocht er onverhoopt iets gebeuren, dan is het laken eenvoudig te vervangen. Het speelveld zelf is gemaakt van spaanplaat en perfect vlak. Dankzij de speciale stelvoeten kun je de biljarttafel moeiteloos waterpas zetten, waardoor aflopende biljartballen tot het verleden behoren.

Accessoires naar keuze

Deze biljarttafel wordt geleverd zonder accessoires, zodat jij zelf kunt bepalen welke accessoires je wilt toevoegen en in welke kwaliteit. Of je nu kiest voor hoogwaardige keuen, professionele ballen of een praktische keurek, de keuze is helemaal aan jou. Zo kun je jouw biljarttafel compleet maken op basis van jouw persoonlijke voorkeuren.

Wacht niet langer en haal het beste uit jouw biljartkamer met de Heemskerk 189 Deluxe biljarttafel. Ervaar het vakmanschap, de buitengewone eigenschappen en de vrijheid om zelf jouw accessoires te kiezen. En dit alles nu voor een ongelofelijke prijsverlaging van 1999,99 naar slechts 799 euro! Deze biljarttafel is de ultieme keuze voor liefhebbers zoals jij. Bestel vandaag nog en geniet binnenkort van eindeloos biljartplezier.

Extra informatie

Afmeting en Gewicht