Carambolebiljart Heemskerk 235 Master – Leistenen Speelveld

Perfect voor openbaar gebruik
Met stevig blok onderstel
Met luxe Simonis laken

Door het leistenen speelveld is deze biljarttafel te zwaar om naar een verdieping te tillen
Bij levering en montage van deze biljarttafel heeft de monteur hulp met tillen nodig van 2 á 3 personen

2,999.99

Carambolebiljart Heemskerk 235 Master - Leistenen Speelveld 2,999.99 x1 2,999.99

2,999.99

Nooit meer leverbaar.

• Garantie: 2 Jaar fabrieksgarantie
  • Levering: Dit artikel wordt standaard gratis afgeleverd

Perfect voor openbaar gebruik
Met stevig blok onderstel
Met luxe Simonis laken

Beschrijving

Spelen jij en je bezoekers het liefst heerlijk ontspannen een potje biljart? Dan is de Heemskerk 235 Master dé biljarttafel voor jullie!

Biljarttafel met wedstrijd afmetingen

Wil je een biljarttafel kopen met de afmetingen van een wedstrijd biljarttafel? Lees dan zeker even verder! Want de 235 Master van Heemskerk is dan misschien wel precies wat je zoekt. Deze stoere en stevige caramboletafel is namelijk ideaal voor bijvoorbeeld een potje driebanden in het buurthuis of in de kantine van jouw bedrijf of sportvereniging. Of speel je liever thuis? Want, wanneer je er voldoende ruimte voor hebt, is deze biljarttafel ook heel geschikt voor thuis. Hoe dan ook, met de 235 Master speel je altijd jouw favoriete biljartspel op een biljarttafel met professionele eigenschappen.

Stevig en Robuust

Net zoals zijn kleinere broertjes, de 189 Deluxe en de 210 Deluxe is ook deze biljarttafel uitgerust met een luxe rand van yellow poplar hout, stootbanden van gegoten rubber en een groenkleurig Simonis biljartlaken.
De biljarttafel 235 Master wordt standaard geleverd met een blok onderstel. Dit zorgt voor een buitengewone stevigheid en een robuust uiterlijk. Deze stoere biljarttafel past straks helemaal bij het interieur van jouw locatie.

Deze biljarttafel wordt zonder accessoires geleverd. Je kunt zo zelf kiezen welke accessoires je mee wilt bestellen en in welke kwaliteit.
Om je te helpen kiezen hebben we 3 verschillende accessoires pakketen samengesteld:

Standaard Pakket Gevorderd Pakket Master Pakket
Keuen 2x Keu Economic 145 cm Hardwood – Tweedelig 2x Keu Economic 140 cm Esdoorn 2x Carambole keu Artemis Zwart 145 cm
Biljartballen 1x Set Carambole biljartballen 61,5 mm 1x Set Carambole biljartballen 61,5 mm 1x Set Carambole biljartballen 61,5 mm
Biljartkrijt 1x Los Biljartkrijtje Blauw 1x Doosje Biljartkrijt Master Blauw 1x Doosje Biljartkrijt Master Blauw
Afdekzeil X 1x Biljart Afdekzeil 1x Biljart Afdekzeil

Extra informatie