Een nieuwe lijn professionele tafeltennis batjes!

24 mei 2019

Pro Batjes

Sinds vorig jaar heb je kennis kunnen maken met onze tafeltennisbatjes uit de C-Serie. Een mooie reeks van 7 verschillende batjes, van het instapmodel Vigor, tot de Balsa Energy, die speciaal voor ervaren spelers is bedoeld.
Omdat we steeds het gevoel hielden dat de serie nog niet helemaal compleet was, hebben we de koppen opnieuw bij elkaar gestoken en hebben 3 nieuwe tafeltennisbats toegevoegd

De Heemskerk C PRO-line

De nieuwe C PRO-line bevat 3 professionele tafeltennis batjes die perfect zijn voor gevorderde spelers die in competitieverband tafeltennissen. De batjes bevatten de ideale eigenschappen voor all-round spel op hoog niveau. Dat betekend dat bij deze tafeltennisbatjes zowel verdedigende als aanvallende kwaliteiten heeft.

Tafeltennisbatje Heemskerk Dynamic Doos

Dynamic – 8*

Spin                     11.0/15.0
Speed                  11.0/15.0

Tafeltennisbatje Heemskerk Power Touch DoosPower Touch – 9*

Spin                     12.5/15.0
Speed                  12.5/15.0

Tafeltennisbatje Heemskerk Formula Drive Achterkant DoosFormula Drive – 10*

Spin                     14.0/15.0
Speed                  14.0/15.0
Control                14.0/15.0

De professionele kwaliteiten van de C PRO-line tafeltennisbatjes zijn onder meer te danken aan de Gecko Adsorption Technologie (GAT) en de TR Tension II technologie. Die zorgen ervoor dat iedere bal wordt geabsorbeerd door het rubber, waardoor je meer controle hebt over de snelheid en spin van je volgende slag.

Professionele batjes, verpakt in een luxe doos

Bij zulke bijzondere tafeltennisbatjes hoort natuurlijk in een mooie verpakking. Daarom zijn de batjes uit de C PRO-line individueel verpakt in een luxe doos. Bewaar je batje in deze leuke verpakking om hem in goede conditie te houden of geef hem weg als luxe cadeautje!