Sjoel Bartafel DigiFun

Sjoel Bartafel DigiFun 5,499.99 x1 5,499.99
Totaal

5,499.99

Helaas momenteel niet op voorraad. Neem gerust contact op voor de mogelijkheden.

• Garantie: 2 Jaar fabrieksgarantie
  • Levering: Dit artikel wordt standaard gratis afgeleverd
Meer info

Beschrijving

De Toekomst van Sjoelen
Maak kennis met de Heemskerk Digisjoelbak. Een moderne versie van het klassieke sjoelspel. Leuk voor jong en oud. Speel de classic variant, de 301 versie of zorg dat jij de hoogte score neerzet op het leaderbord. De scores worden bijgehouden op het scherm.
Voor Elk Type Horeca
De Digisjoelbak past in cafés, hotels, speelhallen en vakantieparken. Hij neemt weinig ruimte in. Hij kan ook gebruikt worden als sta- of hangtafel. Ideaal voor elke locatie.
Spannend en Interactief
De sjoelbak heeft LED-verlichting langs het speelveld en met de meegeleverde afstandsbediening kun je de kleuren zelf kiezen. De score wordt automatisch bijgehouden door sensoren en deze verschijnt direct op een scherm. Dit maakt het spel snel en eenvoudig voor iedereen en versterkt bovendien het competitie-element. Er zijn 3 verschillende soorten spellen en die kun je spelen met 1 tot 6 spelers.
Stevig en Duurzaam
De Digisjoelbak heeft het officiële wedstrijdformaat van 2 meter lengte. Daarnaast is de tafel 117 cm breed en 97cm hoog. Hij is gemaakt van sterke materialen. Je kunt er jaren plezier van hebben zonder veel onderhoud.
Eenvoudig te Installeren
De installatie is snel en makkelijk. Heemskerk zorgt voor goede kwaliteit en service. Zo ben je verzekerd van een lange levensduur.
Trek Meer Gasten aan
De Digisjoelbak zorgt voor gezelligheid en vermaak. Het brengt mensen samen en zorgt voor een goede sfeer. Een must-have voor elke horecazaak die wil opvallen. De instelbare LED-verlichting maakt van de Digisjoelbak een echte blikvanger. Dankzij de barhoogte en brede zijkanten nodigt de tafel extra uit om een heerlijke avond rond te brengen met vrienden en familie.

Extra informatie

Kenmerken