Pooltafel 7ft Heemskerk Sedona (Tweedekans)

Sale

2,419.99

Geen Montage
Montage Speciale Pooltafel 399.99
Levering van de Pooltafel: Geen Montage
Ik wil geen Heemskerk Pooltafel accessoirekit
Heemskerk Pooltafel Accessoires Kit- Basic 129.99
Heemskerk Pooltafel Accessoires Kit- Complete 289.99
Heemskerk Pooltafel Accessoires Kit - Deluxe 499.99
Accessoirepakket: Ik wil geen Heemskerk Pooltafel accessoirekit
Pooltafel 7ft Heemskerk Sedona (Tweedekans) 2,419.99 x1 2,419.99

2,419.99

Uitverkocht

• Garantie: 2 Jaar fabrieksgarantie

LET OP: Dit is een tweedekans tafel. De tafel is gloednieuw, maar het is het sample model dat aan ons geleverd is. Vanuit dit model is de definitieve versie van de Sedona tot stand gekomen. In tegenstelling tot het uiteindelijke product is deze tafel uitgevoerd met een houten onderlaag en geen leisteen.

Deze tafel is uitgevoerd met een grijs laken.

De Heemskerk Sedona 7ft pooltafel combineert klassieke charme met een modern tintje, waardoor het de perfecte aanvulling is voor elk interieur. De tafel meet 234x134x79cm, wat ideaal is voor zowel kleine als ruime speelkamers. Wat de Sedona onderscheidt van andere tafels zijn de slanke, stijlvolle metalen poten die een licht en luchtig gevoel geven zonder in te boeten op stabiliteit.

Accessoirepakket

Kies zelf met welk pakket aan accessoires jij de tafel helemaal compleet wilt maken. De pakketten zijn als volgt samengesteld:

Basic: 2x keu Ora 3-ster, 1x poolballen A-klasse, 1x triangle, 1x borstel en 2 blauwe krijtjes

Complete: 4x keu Comance 5-ster, 1x poolballen Continental, 1x triangle, 1x afdekhoes, 1x keurek voor 4 keuen, 1x borstel en 12 blauwe krijtjes

Deluxe: 4x keu Lion 9-ster, 1x poolballen Premier, 1x triangle, 1x afdekhoes, 1x keurek voor 6 keuen, 1x borstel, 1x brug met wit kruis en 12 blauwe krijtjes

Balterugloop

Leisteen