Wedstrijd Sjoelbak Heemskerk HS-50 (Tweedekans)

Sale

Officiële goedkeuring door de Sjoelbond.
Afgekante vakken in de poortenbalk.

Uitverkocht

• Garantie: 2 Jaar fabrieksgarantie
  • Levering: Dit artikel wordt standaard gratis afgeleverd

Officiële goedkeuring door de Sjoelbond.
Afgekante vakken in de poortenbalk.

Officiële Goedkeuring & Afmetingen

Let Op!! Dit is een tweedekans product. Bij deze sjoelbak is de middenlat opnieuw vastgezet.
Onze Heemskerk HS-50 sjoelbak heeft de goedkeuring van de Algemene Nederlandse Sjoelbond en is vervaardigd volgens de officiële regels. Deze sjoelbak heeft dan ook de goedkeuring voor gebruik tijdens alle officiële wedstrijden.

Optimaal Speelplezier

Met afgekante poortenbalkvakken is de HS-50 perfect voor zowel traditioneel sjoelen als het spannende spel ‘combineren’. Dankzij een vernieuwde bevestigingsmethode van de poortenbalk, absorbeert het de snelheid van de schijf extra goed.

Duurzaam & Kwalitatief

De volledig gespijkerde constructie zorgt ervoor dat het hout van de sjoelbak de ruimte heeft om te leven. En net als bij de HS-40, hebben we gekozen voor kwalitatieve houtsoorten. Vanaf het eerste spel is de sjoelbak direct glad voor een soepele spelervaring.

Compleet Speelset

Begin direct met spelen! De HS-50 wordt geleverd met 30 goedgekeurde sjoelschijven. Ze zijn holgedraaid, hebben afgekante randen en liggen heerlijk in de hand. Het gewicht dan de schijven is 20 gr per schijf. Bovendien zitten de spelregels en een onderhoudsbeschrijving in de doos.

Speciale Prijzen voor Clubs

Ben je lid van een club of vereniging? Meld je aan via ons aanmeldformulier en ontvang een code om te bestellen voor een speciale prijs.
Na ontvangst van onze goedkeuring en code kun je de sjoelbak online bestellen.

Extra informatie

Afmeting en Gewicht