Schuiftafeltennis Batje 6* Round

Voor de meer mobiele schuiftafeltennis speler
Eenvoudig van backhand naar forehand bewegen
Ideaal om t.z.t. de overstap van Schuiftafeltennis naar Tafeltennis te maken
Lid van de NTTB? Voor speciale prijzen meld je hier aan.

Kleiner raakvlak van het bat in neutrale stand, de bal moet het midden van het batje raken voor goede controle.
De bal raken in meer gesloten stand (bovenkant bal raken) vereist wat meer techniek en ervaring.

Schuiftafeltennis Batje 6* Round 49.99 x1 49.99

Direct leverbaar

• Garantie: 1 Jaar fabrieksgarantie
  • Levering: Boven 50 euro gratis verzending

Voor de meer mobiele schuiftafeltennis speler
Eenvoudig van backhand naar forehand bewegen
Ideaal om t.z.t. de overstap van Schuiftafeltennis naar Tafeltennis te maken
Lid van de NTTB? Voor speciale prijzen meld je hier aan.

Beschrijving

Schuiftafeltennis is een sport die door iedereen gespeeld kan worden. Zo kunnen ook spelers met een beperking genieten van dit leuke spelletje. Voor meer mobiele mensen is er het Schuiftafeltennis Batje 6* Round.

Voor meer mobiele spelers

Door het batje rond te houden kunnen spelers zowel een forehand als backhand spelen én kan de overstap naar het tafeltennis gemaakt worden. Door dit batje over het vilt te laten schuiven (de ronding volgen van het batje) kan men met de backhand soepel en snel naar de forehandhoek bewegen en weer terug, zonder de arm naar buiten te draaien.

Van Schuiftafeltennis naar Tafeltennis

Met dit Schuiftafeltennis batje 6* Round kan je over de bal aaien en zo al de beginselen van de topspin slag leren. Maar ook met andere technieken van het tafeltennis kun je op deze manier een begin maken. Op die manier ben je na verloop van tijd klaar om de overstap naar tafeltennis te maken.

Extra informatie

Afmeting en Gewicht