Pooltafel 7ft Heemskerk Kick Shot Zwart met Muntinworp of Cashless

Heemskerk Pooltafel Accessoires Kit- Complete 289.99
Heemskerk Pooltafel Accessoires Kit - Deluxe 499.99
Accessoirepakket: Ik wil geen Heemskerk Pooltafel accessoirekit
Pooltafel 7ft Heemskerk Kick Shot Zwart met Muntinworp of Cashless 3,199.99 x1 3,199.99

3,199.99

Dit artikel wordt op maat gemaakt. Reken op een levertijd van ongeveer 6 weken.

• Garantie: 2 Jaar fabrieksgarantie
  • Levering: Dit artikel wordt standaard gratis afgeleverd

Cashless payment is mogelijk
Verkrijgbaar in verschillende formaten/kleuren

Beschrijving

Wil je een pooltafel met muntinworp kopen, die geweldig past in iedere kantine van een camping of speelhal? Dan is de pooltafel Kick Shot perfect voor jouw locatie.

Pooltafel met muntinworp of cashless payment

De Kick Shot pooltafel is voorzien van een muntinworp of cashless payment voor betalen met mobiel of card. Dat betekent dat de pooltafel de poolballen vrij geeft wanneer iemand een muntstuk inwerpt. Bij de pooltafel kun je kiezen voor een muntproever met verschillende muntstukken, namelijk € 0,50 / € 1,00 / € 2,00. Maar het is ook mogelijk om de muntinworp op vrij spel te zetten, óf zelfs helemaal weg te laten. Wil je liever deze pooltafel met contactloze betaling? Dat kan. Meer weten over cashless payments? Lees hier verder en vraag meer informatie aan.

Met leistenen speelveld

Wanneer je voor de pooltafel Kick Shot gaat, kun je kiezen uit 3 formaten. Namelijk 6ft, 7ft of 8ft. Dat maakt deze tafel geschikt voor de meeste ruimtes, zonder in te leveren op stevigheid. Want de Kick Shot is heeft naast een robuuste bak van krasbestendig materiaal, ook een leistenen speelveld met hoge kwaliteit laken voor soepel rollende poolballen. De toegang tot de muntlade is via een aparte deur. Je ontvangt hiervoor een sleutel met een unieke code.

Accessoirepakket

Kies zelf met welk pakket aan accessoires jij de tafel helemaal compleet wilt maken. De pakketten zijn als volgt samengesteld:

Basic: 2x keu Ora 3-ster, 1x poolballen A-klasse, 1x triangle, 1x borstel en 2 blauwe krijtjes

Complete: 4x keu Comance 5-ster, 1x poolballen Continental, 1x triangle, 1x afdekhoes, 1x keurek voor 4 keuen, 1x borstel en 12 blauwe krijtjes

Deluxe: 4x keu Lion 9-ster, 1x poolballen Premier, 1x triangle, 1x afdekhoes, 1x keurek voor 6 keuen, 1x borstel, 1x brug met wit kruis en 12 blauwe krijtjes

Extra informatie

Afmeting en Gewicht