Coliseum: een robuuste airhockeytafel

14 oktober 2019

Je kent ‘m wel, van de speelhal of een vakantiepark. De airhockeytafel.

Wat zou ’t gaaf zijn om thuis of op je werk op zo’n airhockeytafel te kunnen spelen, denk je ook niet?
Met onze airhockeytafel Coliseum kan dat! Airhockey is namelijk niet alleen heel erg leuk, maar met dit spel verhoog je ook nog eens je oog-hand coördinatie en je concentratie. Na een spelletje airhockey in de pauze kun je er weer de hele dag tegenaan. Dus daag snel je collega’s voor een wedstrijdje airhockey.

Krachtig in uiterlijk en kwaliteit

Deze professionele tafel heeft een mooi en strak design en zal daarom de blikvanger zijn in iedere ruimte. Dat kan de speelhal zijn, daar is deze Coliseum airhockeytafel namelijk robuust genoeg voor. Maar ook in andere openbare ruimtes, zoals de bedrijfskantine of op school misstaat deze stoere tafel niet. Heb je bijvoorbeeld het metalen speelveld van de Coliseum al gezien? Dat spelveld, samen met het robuuste zwarte onderstel, geven deze airhockeytafel zijn krachtige look!
Toch ziet de airhockeytafel Coliseum er niet alleen heel stevig uit, dat ís hij ook. Stevig genoeg zelfs, om er met 4 personen regelmatig een intensief wedstrijdje airhockey op te spelen.
Ben je dus op zoek naar een ‘hufterproof’ airhockeytafel die intensief gebruikt mag worden, dan is de Coliseum gegarandeerd een goede keuze.

Jouw airhockeytafel met een persoonlijk tintje

De Coliseum is op zichzelf al een hele mooie tafel, maar door de airhockeytafel een compleet eigen design te geven, maak je van de Coliseum een échte blikvanger in jouw bedrijf. Geef de tafel de kleur van jouw bedrijf, voeg een logo toe of kies voor een complete print op de zijkanten. Doordat bijna alles mogelijk is, is zo’n gepersonaliseerde airhockeytafel ideaal voor de promotie van jouw bedrijf.