1,799.99

Voetbaltafel Heemskerk Office Pearl 1,799.99 x1 1,799.99
Totaal

1,799.99

Dit artikel wordt op maat gemaakt. Reken op een levertijd van ongeveer 6 weken.

• Garantie: 2 Jaar fabrieksgarantie
  • Levering: Dit artikel wordt standaard gratis afgeleverd

Kies hier je Accessoires

Afdekhoes voor voetbaltafels
Spray voor voetbaltafel stangen
Tafelvoetbal Handvat Wrap - Blauw
Tafelvoetbalballetjes Heemskerk Kurk (per 12)
Meer info

Beschrijving

De ‘parel’ onder de Heemskerk voetbaltafels

Ben je op zoek naar een voetbaltafel, die net even wat meer moet zijn dan een ‘gewone’ speeltafel. Een tafelvoetbaltafel, waarbij de nadruk niet alleen ligt op het speelplezier maar zeker ook op de looks en design, daar zorgt het metalen onderstel wel voor. Deze opvallende en unieke design voetbaltafel past door zijn zwarte kleur binnen elke stijl. De tafel is door zijn stevige bouw bijzonder geschikt voor kantoren en bedrijven, die wat meer waarde hechten aan design.

Onze voetbaltafel Office Pearl is met recht de ‘parel’ van het Heemskerk tafelvoetbal assortiment. Dat komt niet alleen door de luxe uitstraling van de tafel, maar ook zeker door het design onderstel. Dit geheel maakt het een echte ‘parel’ in elk interieur. We hebben het hier over een tafel die is opgebouwd uit een MDF speelbak met zijpanelen van 25 mm dik en een zwart metalen onderstel. Verder heeft de Office Pearl voetbaltafel extra dikke stangen van maar liefst Ø 18 mm. De massief stalen stangen bevatten veel carbon en zijn behandeld om roest tegen te gaan. Dat maakt ze tot wel 20% sterker dan andere voetbalstangen. Bovendien zijn de poppetjes op de stangen gegoten in plaats van geschroefd, waardoor ze nagenoeg onbreekbaar zijn. Ideaal dus voor een intensief tafelvoetbal duel tussen vrienden of collega’s.

Continu doorspelen

Je kent het wel, voetbal balletjes die stil komen te liggen in de hoek van de voetbaltafel, waardoor je hem met je hand een zetje moet geven om verder te kunnen spelen. Dat is bij de Office Pearl niet meer nodig, want de voetbaltafel heeft schuin oplopende hoeken waardoor het balletje altijd terug het veld in rolt. Dit speelveld is van gehard glas dat gezandstraald is voor een optimale balcontrole. Er worden bij de Office Pearl standaard 10 gele balletjes meegeleverd en je kunt dus onafgebroken jouw favoriete spel spelen.

Aangepast aan jouw wensen

De hoge kwaliteit en luxere uitstraling van de Office Pearl maakt het de perfecte tafel voor jouw kantoor, woonkamer of game room. Deze speeltafel zal ook zeker niet misstaan in de game lobby van een hotel. En wat deze professionele voetbaltafel helemaal compleet zou maken is een gepersonaliseerd design, bijvoorbeeld in de huisstijl van jouw bedrijf. Zo kan de Office Pearl bedrukt worden en ook het speelveld kan worden aangepast. Neem voor alle personalisatie opties en een offerte op maat contact op met onze klantenservice en maak van onze Office Pearl voetbaltafel de blikvanger van jouw bedrijf of instelling.

Extra informatie

Kenmerken