Tafeltennistafel bedrukken

Jouw logo op een tafeltennistafel

Een tafeltennistafel is het ideale uithangbord voor merken en bedrijven. Ze zijn leuk om op te spelen en niemand loopt voorbij een pingpongtafel zonder even een balletje te slaan.

Tafeltennistafels hebben meestal vrij eenvoudige, rechthoekige vormen. Dit maakt ze ideaal voor branding. We gebruiken hoge resolutie, nauwkeurig gesneden vinylafbeeldingen om het logo van jullie merk of bedrijf er echt uit te laten springen.

Wat is mogelijk?

Het plaatsen van het logo, of het totale design, kan op het gehele speelveld van de tafeltennistafel. Je kunt er dus voor kiezen om alleen een logo te plaatsen, maar je kunt ons ook een volledig design per speelhelft aanleveren.

Zo hoeft de kleur van het blad van de tafeltennistafel niet blauw, groen of zwart te blijven.

De tafeltennistafel met het merk of logo van het bedrijf kan op kantoor op deze manier een echte eyecatcher worden voor zowel het personeel als voor klanten en/of bezoekers.

Je kunt er hierdoor voor zorgen dat de tafeltennistafel die bij jullie komt te staan, echt uniek is en waarvan er dus maar één op de hele wereld is.

Wat hebben jullie van me nodig?

We hebben high-resolution artwork nodig om de graphics te laten drukken, bij voorkeur opgemaakt in Adobe Illustrator of Adobe Photoshop. Heb je nog niks? Geen probleem. We kunnen helpen om het logo om te zetten naar een ontwerp voor op de tafeltennistafel.

Hoe lang duurt het?

Zodra je je bestelling hebt geplaatst en ons je artwork hebt gestuurd, of het artwork dat we voor je hebben gemaakt hebt goedgekeurd, printen we het en plaatsen het op de tafel. Je nieuwe bedrukte tafeltennistafel is dan klaar om geleverd te worden door één van onze eigen chauffeurs. Houd rekening met 2 tot 4 weken levertijd.

Neem contact met ons op om je wensen op maat te bespreken.