Samenwerkingen

06 juni 2019

Heemskerk samenwerkingen

Heemskerk en tafeltennis zijn al 80 jaar met elkaar verbonden. Veel, wat oudere, mensen zullen nog altijd Heemskerk roepen als er gevraagd wordt waar ze vroeger op gespeeld hebben.
We merken echter dat de jeugd en jongeren ook weer steeds vaker Heemskerk en tafeltennis in één adem noemen. Een goed teken en dat gaat niet vanzelf:

Samenwerkingen in de Tafeltennis wereld

In de afgelopen jaren zijn een aantal oude samenwerkingen weer aangehaald. Maar we zijn ook een aantal nieuwe samenwerkingen aangegaan met partijen die veel betekenen voor de tafeltennis sport. We zullen er 5 voor u uitlichten.

NTTB

De Nederlandse Tafeltennis Bond is een oude samenwerking die we weer hebben aangehaald. Waar Heemskerk vroeger sponsor was en op alle tafels en speelveldafzettingen stond is de samenwerking nu anders opgebouwd. Samen wordt gewerkt aan de opbouw van de tafeltennisbranche, waardoor de markt groter wordt voor materiaal, maar ook zeker voor het aantal spelers en talenten. Onlangs is nog de PingPongBaas App gelanceerd, maar daarnaast zijn we ook actief in de bedrijfstafeltennis. Verder zijn we actief in het ontwikkelen van nieuwe concepten zoals schuiftafeltennis en marketing combinaties via onze tafels en kanalen. Een waardevolle samenwerking om de tafeltennisbranche weer kleur te geven.

Heemskerk en de NTTB

De Treffers

Heemskerk is al sinds jaar en dag gevestigd in Roelofarendsveen. De eerste tafeltennistafels werden geleverd aan de plaatselijke vereniging de Treffers. Een samenwerking kan dan ook niet uitblijven.
We zijn trots dat deze club, spelend met vrijwel alles van Heemskerk, in de hoogste divisies van Nederland speelt. Gekscherend noemen we het clubgebouw van de Treffers wel eens onze 2e showroom en is absoluut een mooi voorbeeld hoe een vereniging aangekleed kan worden door Heemskerk. We zijn dan ook blij dat we het sponsorcontract met de Treffers hebben verlengd en dat dit zichtbaar is op de nieuwe shirts van dit seizoen.

Heemskerk en TTV de Treffers

MJ Tafeltennis

Al enkele jaren zijn deze jonge enthousiaste tafeltennissers niet weg te denken uit de tafeltenniswereld. We zijn dan ook verheugd met deze samenwerking. Mark en Jeroen (MJ) zijn hard bezig de echte PingPongBazen van Nederland te worden als het gaat om de promotie van de sport. Of de toeschouwers nu jong of juist wat ouder zijn, zij weten de tafeltennis sport te verkopen op een manier waar geen marketing plan tegenop kan.
De jongens (en ondertussen ook meisjes) van MJ tafeltennis spelen op Heemskerk tafels in verschillende kleuren en zijn te boeken voor events, demonstraties en clinics.

Heemskerk en MJ Tafeltennis

Ping Pong Club Utrecht

Deze uitgaansgelegenheid is inmiddels al enkele maanden onderweg en nog altijd drukke avonden en weekenden. Tafeltennissen met een biertje in de hand bevalt goed in Utrecht. Een mooi detail is dat alle tafeltennistafels van Heemskerk zijn.
Plannen worden gesmeed om een heus NK rond-de-tafel te organiseren. Netwerkend de beste PingPong speler van het land worden. Veel enthousiaste spelers komen het proberen en met alle feedback kan Heemskerk de pingpongtafels, batjes en tafeltennisballen verbeteren indien dat nodig is.

Heemskerk en PingPongClub Utrecht

TTV Amsterdam

Een leuke toevoeging aan ons portfolio met tafeltennis verenigingen. TTV Amsterdam heeft ook besloten op Heemskerk tafels te gaan spelen. De club die hard bezig is de beste jeugd van Nederland op te leiden onder leiding van oud-international Yana Timina, groeit enorm hard in niveau en dat is te merken in de resultaten. Ook hier is de feedback van jonge spelers, maar ook van de trainster, zeer welkom om onze producten range te verbeteren.