De Montageservice van Heemskerk

08 februari 2019

Bij Heemskerk worden bijna alle speeltafels ongemonteerd geleverd in een stevige doos. Dat betekend dat, wanneer de tafel bij je thuis of op kantoor wordt afgeleverd, hij nog door jou in elkaar gezet moet worden. Bij iedere speeltafel die wij afleveren zit een duidelijke instructie handleiding die stap voor stap laat zien hoe de tafel in elkaar gezet moet worden. Met 2 of meerdere personen hoeft het dus geen probleem te zijn om jouw speeltafel in elkaar te zetten. Maar omdat niet iedereen net zo handig is als onze monteur Martin (of als tijdsgebrek je ervan weerhoudt), willen we je graag een handje helpen. Bij Heemskerk bieden we je de mogelijkheid om de speeltafel door ons te laten monteren. Dat scheelt een hoop tijd en voorkomt dat er iets mis gaat tijdens de montage.

Speeltafels monterenIk heb ervoor gekozen om mijn speeltafel door Heemskerk te laten monteren, en nu?

Kies je ervoor om de montage aan ons over te laten, dan zijn een aantal dingen belangrijk om te weten. Zodra wij jouw bestelling ontvangen gaan we aan de slag met het monteren. Dat gebeurt in onze eigen fabriek. Hier heeft onze monteur de ruimte en alle gereedschappen tot zijn beschikking die nodig zijn om de tafel voor jou in elkaar te zetten.

Als de tafel helemaal in elkaar staat, plannen we een moment in voor het leveren. Dat zal in de meeste gevallen na ongeveer 2 tot 10 werkdagen zijn. Uiteraard komen wij niet onaangekondigd, maar bellen we altijd een dag van tevoren om de geschatte levertijd aan je door te geven. Zo kun je er rekening mee houden en hoef je niet de hele dag te wachten.

Omdat de tafel al gemonteerd is als hij op jouw adres wordt afgeleverd is het belangrijk dat de weg vrij is naar de plek waar hij uiteindelijk komt te staan. Denk daarbij aan deuren, drempels of scherpe bochten. Als de speeltafel niet direct naar de juiste plek gebracht kan worden zal de chauffeur hem brengen tot waar hij kan komen.

Leveringen op een verdieping

Het komt regelmatig voor dat een gemonteerde speeltafel op een verdieping moet komen te staan. Het is voor ons van belang dat wij dit op tijd horen. We kunnen er dan bijvoorbeeld voor kiezen om de tafel slechts voor een gedeelte in onze fabriek te monteren en volledig af te monteren op locatie. Wanneer er een lift aanwezig is, is dat natuurlijk mooi meegenomen. Maar wanneer dat niet het geval is, heeft onze monteur de hulp nodig van een aantal sterke personen. Er zijn ongeveer 3 personen nodig om de speeltafel naar de juiste verdieping te tillen.

Voor alle informatie rondom het monteren van je speeltafel kun je ook eens kijken op onze montage infopagina. Hier vindt je echt alles wat je moet weten over onze montage service.