Cashless Payment Voetbaltafel

Veelgestelde vragen

Hoe werkt de Cashless Payment voetbaltafel?

Je bent gewend om een spelletje tafelvoetbal te betalen met een munstuk. Je stopt de munt in de tafel en de balletjes komen vrij. Bij de Cashless Payment voetbaltafel werkt dat min of meer hetzelfde, alleen betaal je niet meer met een muntstuk, maar door gebruik te maken van de mobiel bankieren app op je smartphone. Scan met deze app de QR-code die op de voetbaltafel staat en volg de instructies in de app. Zodra de betaling verwerkt is komen de balletjes vrij.

Kan ik een spelletje reserveren als er nog een potje bezig is?

Helaas is het reserveren van een spelletje tafelvoetbal niet mogelijk op deze voetbaltafel. Het potje dat bezig is moet eerst afgemaakt worden voordat je de betaling doet voor een nieuw potje.
Let op! De QR-code werkt wel als er een spelletje bezig is, maar de betaling zal niet door de voetbaltafel verwerkt worden.

Wat moet ik doen als de voetbaltafel niet werkt?

Check eerst of de voetbaltafel aan staat. De tafel is voorzien van LED verlichting die gaat branden als de voetbaltafel aan staat. Als dat niet het geval is, gebruik dan ook niet de QR-code. Betalingen worden dan namelijk niet door de voetbaltafel verwerkt. Vraag eerst aan een medewerker op school of de tafel aangezet kan worden en wacht ongeveer 30 seconden voordat je een betaling doet.
Mocht de voetbaltafel hierna nog niet werken, geef dit dan door aan een medewerker van de school.

Ik heb een betaling gedaan, maar er komen geen balletjes vrij. Wat nu?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling, maar mocht het onverhoopt toch gebeuren dat de betaling wel is voldaan, maar er komen geen balletjes vrij, stuur dan een e-mail naar service@playheemskerk.com met het betalingsnummer. Wij checken dan de betaling en storten het bedrag zo snel mogelijk naar je terug.

Hoe lang kan ik spelen op de Cashless Payment voetbaltafel?

Het spelletje duurt zolang er nog balletjes zijn om mee te spelen. Per spel zijn er 9 tafelvoetbal balletjes beschikbaar. Zo is er na ieder spelletje altijd een winnaar.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag.

Heemskerk Sports & Games
Energieweg 45