Beleef de perfecte zomer met onze outdoor voetbaltafels

05 juli 2019

Outdoor voetbaltafel

De zomer komt eraan en dat betekent vakantie! Tijd om lekker naar buiten te gaan en te genieten van het zonnetje. En omdat je niet binnen wilt blijven om jouw favoriete spel te spelen, brengen wij dat spel gewoon naar buiten met onze outdoor voetbaltafels.

Bestand tegen ieder weertype

Onze outdoor voetbaltafels kun je op iedere buitenlocatie neerzetten. Ze zijn namelijk ontzettend stevig en gemaakt van hoogwaardige materialen die tegen een stootje kunnen. Dat maakt deze voetbaltafels voor buiten niet alleen bestand tegen alle weersomstandigheden, maar ook tegen vandalisme.
Het maakt dus niet uit of je deze outdoor voetbaltafels in je eigen achtertuin neerzet of op een openbare plek, zoals het schoolplein, een camping of een recreatiegebied. Jong en oud beleven gegarandeerd een leuke zomer met een voetbaltafel voor buiten.

Outdoor Voetbaltafel Summer Free

Zoals je hierboven al hebt kunnen lezen zijn de outdoor voetbaltafels van Heemskerk gemaakt om tegen een stootje te kunnen, maar dat is niet het enige voordeel. De modellen Summer Free en Summer Cover bevatten namelijk nog veel meer slimme eigenschappen. Zo komt je voetbaltafel na een flinke bui nooit vol te staan met regenwater. De tafels zijn namelijk voorzien van afvoer gaatjes. Verder hebben beide tafels roestvrijstalen onderdelen en telescoopstangen waardoor de tafels ook veilig in gebruik zijn voor jongere kinderen. Laat ze dus lekker met hun vriendjes en vriendinnetjes spelen op één van onze outdoor voetbaltafels.

Extra bescherming voor jouw voetbaltafel

Om jouw voetbaltafel voor buiten in optimale conditie te houden raden we aan om hem na gebruik af te dekken met een speciale afdekhoes voor voetbaltafels. Zo krijgen vuil en vocht geen kans en heb je jaren plezier van je voetbaltafel.

Naast voetbaltafels voor buiten hebben we bij Heemskerk nog veel meer outdoor speeltafels. Wat dacht je bijvoorbeeld van ons tafeltennistafels en binnenkort verwachten we bij Heemskerk zelfs een heuse pooltafel voor buiten. Jij vermaakt je dus wel deze zomer!