Biljarttafel Heemskerk 168 met Trapezium Onderstel

Keuze uit tafelmodel of model met onderstel
Het biljartlaken is geniet, dus eenvoudig te vervangen
Met stelvoeten, zodat het biljart altijd waterpas staat

Door de grote omvang kan deze biljarttafel niet naar een verdieping getild worden
Bij levering en montage van deze biljarttafel heeft de monteur hulp met tillen nodig van 2 á 3 personen

1,299.99

Geen Montage
Montage Biljarttafel 59.99
Levering van de Biljarttafel: Geen Montage
Biljarttafel Heemskerk 168 met Trapezium Onderstel 1,299.99 x1 1,299.99

1,299.99

Uitverkocht

• Garantie: 2 Jaar fabrieksgarantie
  • Levering: Dit artikel wordt standaard gratis afgeleverd

Keuze uit tafelmodel of model met onderstel
Het biljartlaken is geniet, dus eenvoudig te vervangen
Met stelvoeten, zodat het biljart altijd waterpas staat

Kies hier je Accessoires

Poolkeu 145 cm Heemskerk Balbo 1 ster – Tweedelig
Keu Economic 145 cm Esdoorn
Carambole biljartballen 61,5 mm
Heemskerk Biljartkrijt Blauw (per 12)
Biljart afdekzeil 8 ft

Beschrijving

Wil je niet altijd naar het café om een potje te biljarten, maar heb je thuis niet genoeg ruimte om zo’n grote biljarttafel neer te zetten? Dan is het Heemskerk 168 carambolebiljart dé uitkomst!

Zonder óf met onderstel

De Heemskerk 168 biljarttafel wordt dus standaard als tafelmodel geleverd, zonder onderstel. Je kunt hem hierdoor op (bijna) iedere tafel neerzetten en op die manier van je eetkamertafel of bureau snel en eenvoudig een biljarttafel maken. Wil je toch liever wél een onderstel onder het biljart? Dan is dat geen probleem. Het 168 biljart kan ook met een inklapbaar onderstel óf een trapezium onderstel geleverd worden. En omdat alle drie de varianten zijn voorzien van stelvoetjes, zet je de biljarttafel altijd volledig waterpas. Zo ben je er dus van verzekerd dat de biljartballen niet per ongeluk aflopen.

Compact, maar toch stevig

Om de 168 caramboletafel een professionele kwaliteit te geven, is hij voorzien van gegoten rubberen stootbanden en een kaarsrecht spaanplaat speelveld dat bespannen is met een groenkleurig Simonis biljartlaken. Dit laken wordt strak op het speelveld bevestigd door nietjes. Omdat hier geen lijm aan te pas komt, kun je het dus altijd laten vervangen als er onverhoopt schade aan ontstaat aan het laken van jouw biljarttafel.
Met deze originele Heemskerk biljarttafel haal je dus een mooi tafelbiljart in huis, die compact genoeg is om thuis te gebruiken, maar die ook stevig genoeg om in openbare ruimtes een potje op te biljarten.

Deze biljarttafel wordt zonder accessoires geleverd. Je kunt zo zelf kiezen welke accessoires je mee wilt bestellen en in welke kwaliteit.

Extra informatie

Afmeting en Gewicht