Pooltafel huren

Een Heemskerk pooltafel huren

Overweeg je om een evenement, speciale gelegenheid, festival of bijeenkomst te organiseren en heb je tijdelijk een pooltafel nodig? Denk dan aan het huren van een Heemskerk pooltafel!

We hebben twee verschillende modellen pooltafels beschikbaar, beide geschikt voor indoor gebruik.

Als je van plan bent om een pooltafel voor een langere periode te gebruiken, bieden we ook lease-opties aan. Voor meer informatie hierover kun je terecht op onze speciale lease-pagina.

Wat kun je huren bij Heemskerk?

Bij Heemskerk ben je aan het juiste adres als je een pooltafel wilt huren voor diverse gelegenheden. Of je nu een festival, bedrijfsfeest, verjaardagsfeest of teambuilding event organiseert, wij hebben de ideale pooltafel voor jouw evenement.

Voorbeelden van verhuuropties

• Pooltafel Solid Feet 6,5ft
  • Pooltafel Dallas 7ft

Hoe werkt een pooltafel huren?

Het huren van een pooltafel bij Heemskerk is simpel! Vul gewoon het formulier onderaan de pagina in en laat ons weten welke pooltafel je wilt huren en voor hoe lang. Wij garanderen een snelle reactie en voorzien je van prijzen en beschikbaarheid.

Pooltafel huren met keuen en poolballen

Bij het organiseren van een evenement is het toevoegen van een vleugje plezier essentieel. Waarom niet meteen kiezen voor de meest robuuste en hoogwaardige pooltafels die beschikbaar zijn? Laat je gasten de ervaring van een authentieke poolwedstrijd beleven door ze te laten spelen op een echte Heemskerk pooltafel.

Met een Heemskerk pooltafel laat je niet alleen zien dat je oog hebt voor kwaliteit, maar ook dat je het spel serieus neemt.

En laten we eerlijk zijn, een pooltafel zonder poolballen, keuen en het benodigde krijt is slechts een leeg frame. Daarom zorgen we ervoor dat je niet alleen voldoende poolballen hebt om het spel op gang te brengen.

Met deze complete set-up ben je verzekerd van urenlang plezier en competitie op je evenement.

Overwegingen bij het huren van een pooltafel

Vervoer
Het vervoer van de gehuurde pooltafel kan in samenspraak met ons of onze partner worden geregeld. Wij zorgen ervoor dat de pooltafel veilig en tijdig op de gewenste locatie wordt afgeleverd.

Installatie
Vertrouw op onze expertise en laat ons zorgen voor een vlekkeloze opstelling, zodat jij je kunt concentreren op het plezier van je gasten.

Huurprijzen
De huur van een pooltafel begint bij Heemskerk al vanaf €50,- per dag. De tarieven kunnen variëren, afhankelijk van het specifieke type tafel dat je selecteert. De verschillende pooltafels vind je elders op deze pagina terug.

Vervoerskosten
De kosten voor het vervoer van de pooltafel, inclusief heen en terug, starten vanaf €49,99. De exacte prijs is afhankelijk van de locatie waar de tafel moet worden afgeleverd en opgehaald.

Installatiekosten
Voor de installatie van de pooltafel brengen we een vergoeding in rekening vanaf €29,99. Dit bedrag kan variëren, afhankelijk van het model van de tafel dat je kiest.

Belasting (BTW)
Houd er rekening mee dat alle vermelde prijzen exclusief BTW zijn. Het uiteindelijke bedrag dat je moet betalen zal inclusief BTW worden berekend op basis van de toegevoegde services en de huurperiode.

Indoor

Bij het plannen van een bedrijfsevenement is het cruciaal om te weten dat alle activiteiten binnen plaatsvinden.

(Nog) geen outdoor pooltafel

Voor binnenactiviteiten stellen wij pooltafels ter beschikking die specifiek ontworpen zijn voor gebruik binnenshuis. Opmerking: Voorlopig hebben we nog geen pooltafels voor buiten. Deze tafels zijn niet bestand tegen vocht en regen, dus het is van essentieel belang om ze binnen te houden, vooral bij vochtig weer.

Vraag hier een vrijblijvende offerte aan: Pooltafel huren

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Adres*
Hoe kunnen we je bereiken?*
Welke pooltafel items wil je huren?*
Is er behoefte aan de benodigde pooltafel accessoires, zoals keuen/ballen/triangle/krijt?
Wil je een verzekering toevoegen?
Geef hier aan hoeveel speeltafels u wilt huren en voor hoeveel dagen. Heeft u speciale wensen voor uw verhuur opdracht? Dan kunt u dat ook hier aangeven.