Extra mogelijkheden vergader-tafeltennistafel

Bij Heemskerk erkennen we de evolutie van moderne werkruimtes. De tijd waarin een kantoor puur en alleen een plaats was om taken uit te voeren, ligt achter ons. In dit dynamische tijdperk, waar samenwerking en welzijn centraal staan, hebben werkplekken zich getransformeerd tot ruimtes die zowel productiviteit als ontspanning bevorderen. We hebben gezien dat professionals behoefte hebben aan flexibiliteit – de vrijheid om te schakelen tussen serieuze werkzaamheden en ontspanning in één ruimte.

Met dit in gedachten hebben we bij Heemskerk onze speciale lijn van vergader- en tafeltennistafels ontwikkeld. Ze zijn niet zomaar tafels; ze zijn een belichaming van onze visie op de moderne werkplek. Een plek waar teams samenkomen om ideeën uit te wisselen in een formele vergadersetting en vervolgens de banden te versterken met een vriendschappelijk potje tafeltennis. Het is meer dan alleen meubilair; het is een ervaring, een brug tussen professionaliteit en plezier, ontworpen voor het hedendaagse kantoor.

De multifunctionaliteit van onze tafels

1. Vergaderen: Een stijlvolle, professionele uitstraling die zich naadloos integreert in elke vergaderruimte.
  2. Tafeltennissen: Verander je vergaderruimte in seconden in een speelruimte. Een geweldige manier om te ontspannen en teambanden te versterken.

Power frames

In de hedendaagse zakenwereld is connectiviteit alles. Terwijl onze vergader- en tafeltennistafels zorgen voor een naadloze overgang tussen werk en ontspanning, begrijpen we ook het belang van altijd verbonden en opgeladen zijn. Daarom presenteren we met trots onze reeks power frames.

Deze zijn specifiek ontworpen om naadloos in onze tafels te integreren, waardoor ze niet alleen multifunctioneel, maar ook technologisch geavanceerd zijn. Of u nu uw laptop moet aansluiten voor een presentatie of uw telefoon snel wilt opladen tijdens een vergadering, onze power frames bieden de oplossing. Hieronder vindt u meer details over elk van deze innovatieve toevoegingen:

• Power frame 3 vaks zwart:
    • Met ingebouwd stopcontact en 2 modules naar keuze.
    • Perfect voor laptops, telefoonladers, en meer.
    • [Foto hiernaast]
    • vanaf € 199,99
  • Power frame 1 vaks zwart rond:
    • Inclusief een stopcontact.
    • Minimalistisch ontwerp voor de modernste kantoorruimtes.
    • [foto hierboven]
    • vanaf € 79,99
  • Power frame 1 vaks zwart rond mini:
    • Uitgerust met een USB A-C micro aansluiting.
    • Een compacte oplossing voor uw laadbehoeften.
    • [Foto hieronder]
    • vanaf € 59,99

De toekomst van kantoorinrichting

In een wereld die snel evolueert, begrijpen we bij Heemskerk het belang van vooruitstrevendheid. Onze unieke vergader- en tafeltennistafels, aangevuld met de power frames, zijn een perfect voorbeeld van hoe wij innovatie en functionaliteit combineren. We hebben deze producten zorgvuldig ontworpen om tegemoet te komen aan de behoeften van moderne bedrijven en hun werknemers.

Als je er klaar voor bent om je kantoorruimte te transformeren in een hub van productiviteit en plezier, nodigen we je uit om de reis met ons aan te gaan. Laat ons samenwerken om een ruimte te creëren die niet alleen bevorderlijk is voor werk, maar ook de welzijn en tevredenheid van het team verhoogt.

Vraag hier je offerte aan en laat ons je bijstaan in het verwezenlijken van een dynamische en inspirerende werkplek. Ons team staat klaar om al je vragen te beantwoorden en u te begeleiden bij elke stap van het proces.