Tafelvoetbal

Tafelvoetbal is allang niet meer alleen maar te spelen in de kroeg. Meer een meer zien we een tafelvoetbal tafel in kantines, instellingen en kantoren. Een tafelvoetballetjes hoeven ook allang niet meer alleen maar wit te zijn.

Assortiment tafelvoetbal

Als het gaat om tafelvoetbal, dan hebben we tafels voor kinderen, maar ook tafelvoetbal tafels die zich kunnen meten met de professionele voetbaltafels. Onze tafelvoetbal tafels Soccer School en Tactic hebben gegoten poppetjes en zijn zeer stevig en hufterproof. We leveren deze onder andere aan gevangenissen. De meeste tafelvoetbal tafels die we in ons assortiment hebben zijn voor binnen, maar we hebben ook een outdoor voetbaltafel.

Tafelvoetbal met muntinworp of cashless payment

Onze Heemskerk Hight Tactic Cover is een tafelvoetbal tafel die geschikt is voor muntinworp, of om bezoekers te laten betalen via cashless payment door middel van een bankpas bijvoorbeeld.

Assortiment tafelvoetbal

Tafelvoetbal met muntinworp of cashless payment

Bijna iedereen heeft het weleens gespeeld, tafelvoetbal. Het snelle spel met de kleine poppetjes is al bij veel verenigingen en bedrijven te vinden. En ook thuis wint de voetbaltafel steeds meer aan populariteit. Bij Heemskerk kun je dan ook voetbaltafels kopen in verschillende categorieën, van speelgoedtafeltjes, tot professionele voetbaltafels die ook bij officiële wedstrijden worden gebruikt. Wie daag jij uit voor een potje tafelvoetbal?

Waar moet je op letten bij het kopen van een tafelvoetbalspel?

Bij het aanschaffen van een voetbaltafel let je vooral op het gebruik van de speeltafel. Wordt de tafel alleen door kinderen gebruikt, dan is een minder stevige tafel nodig dan wanneer er dagelijks intensief door het kantoorpersoneel wordt gespeeld.

Andere dingen waar je rekening mee kunt houden bij het kopen van een voetbaltafel is de locatie. Waar komt het tafelvoetbalspel te staan? Is dit binnen, dan zijn de meeste voetbaltafels geschikt. Komt de voetbaltafel echter buiten te staan, dan raden wij een outdoor voetbaltafel aan.

Wat is het verschil tussen doorlopende en telescoop stangen?

Doorlopende stangen steken aan de andere kant van de voetbaltafel uit, een telescopische stang bestaat uit 2 delen die in elkaar schuiven waardoor de stang niet uitsteekt.

Er zitten voordelen aan beide stangen. Je keuze is dus afhankelijk van het gebruik van de voetbaltafel. De doorlopende stangen bieden meer stevigheid en raden we dus aan wanneer een voetbaltafel op een plek komt te staat waar fanatiek gespeeld zal worden. Telescoopstangen zijn juist weer veiliger voor kinderen, omdat de stang niet uitsteekt.

Hoe onderhoud je een voetbaltafel?

Om je voetbaltafel in topconditie te houden raden we aan de tafel zo veel mogelijk vuil- en stofvrij te houden. Ook kun je de stangen soepel houden door zo nu en dan een speciale spray te gebruiken.

Je zult begrijpen dat een voetbaltafel die buiten staat een stuk meer te verdragen krijgt. Hoewel de outdoor tafels gemaakt zijn om alle weersomstandigheden te doorstaan, kun je als extra hulpmiddel een afdekhoes gebruiken.
Moet er toch een onderdeel of accessoire vervangen worden? Geen probleem. In onze webshop vind je de meeste onderdelen en accessoires om jouw voetbaltafel weer compleet te maken.
Staat het onderdeel dat je nodig hebt er niet bij, of heb je andere vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.