Mini Tafeltennistafel Heemskerk 400 Zwart

De poten kunnen eenvoudig ingeklapt worden
Ideaal voor personalisatie

Batjes en balletjes zijn los bij te bestellen
De Mini 400 kan buiten gebruikt worden, maar is niet bestand tegen vocht of grote temperatuur wisselingen

Mini Tafeltennistafel Heemskerk 400 Zwart 54.99 x1 54.99

Voor 12 uur besteld, de volgende werkdag in huis!

• Garantie: 1 Jaar fabrieksgarantie
  • Levering: Dit artikel wordt standaard gratis afgeleverd

Geschikt voor zowel kinderen als volwassenen
De poten kunnen eenvoudig ingeklapt worden
Ideaal voor personalisatie

Batjes en balletjes zijn los bij te bestellen

Kies hier je Accessoires

Tafeltennisset Heemskerk Vigor 1 ster
Tafeltennisballen Heemskerk Fun Plastic Kleuren Mix (per 60)
Tafeltennisbatje Heemskerk Icebreaker 2 ster

Beschrijving

Op zoek naar een mini tafeltennistafel die makkelijk inklapbaar is? Kies dan voor de mini tafeltennistafel 400. Echt een fijne tafel om bijvoorbeeld je eerste tafeltennis skills te oefenen.

Een mini tafeltennistafel voor iedereen

De mini tafeltennistafel 400 heeft dan wel een perfect formaat voor kinderen, toch is hij niet alléén door kinderen te gebruiken. Het is echt een pingpongtafel voor iedereen. Ben je bijvoorbeeld net begonnen met tafeltennis in competitie verband, dan is deze mini pingpongtafel heel geschikt om het spelletje steeds beter onder de knie te krijgen. Of wat dacht je van zo’n mini tafeltennistafel op kantoor? Dat wordt zelfs nog leuker als je hem laat personaliseren met het logo en de kleuren van jouw bedrijf én het is meteen een gaaf relatiegeschenk!

Klein maar stevig

Deze mini tafeltennistafel is klein van stuk, maar heeft wel een stevig onderstel dat ook nog eens inklapbaar is. Zo kun je een fanatiek spelletje ping pong spelen en wanneer je klaar bent berg je de mini tafeltennistafel eenvoudig en compact op. De Mini 400 wordt compleet geleverd met een netje van goede kwaliteit. Daardoor staat het altijd mooi strak op de tafel. Je bevestigt het tafeltennisnetje eenvoudig door hem over de tafel te schuiven. Je bent dus razendsnel klaar voor een potje tafeltennis!

Extra informatie

Afmeting en Gewicht