Vergader- en tafeltennistafel Heemskerk 3000

De tafel is geschikt voor het gebruik op kantoor.
Bespaart ruimte door vergadertafel en pingpongtafel te combineren
De vergadertafeltennistafel wordt met een professioneel tafeltennisblad geleverd.
Personalisatie van deze tafeltennistafel is inclusief.

2,199.99

Levering van de Tafeltennistafel: Geen Montage
Vergader- en tafeltennistafel Heemskerk 3000 2,199.99 x1 2,199.99

2,199.99

Lease deze tafel vanaf 145,- per maand. Meer weten? Check de info op onze lease pagina.

Dit artikel wordt op maat gemaakt. Reken op een levertijd van 2 tot 3 weken.

• Garantie: 2 Jaar fabrieksgarantie
  • Levering: Dit artikel wordt standaard gratis afgeleverd

De tafel is geschikt voor het gebruik op kantoor.
Bespaart ruimte door vergadertafel en pingpongtafel te combineren
Personalisatie van deze tafeltennistafel is inclusief.

Kies hier je Accessoires

Tafeltennisballen Heemskerk Gold 3 ster Oranje (per 12)
Nethoogtemeter Heemskerk
Tafeltennisbal Opraper

Beschrijving

Tafeltennis wordt steeds populairder en dat is ook merkbaar op kantoren. De Office 3000 is dan ook de  perfecte tafeltennis- en vergadertafel voor bedrijven waar, naast vergaderen, ook regelmatig een potje ping pong gespeeld wordt.

Ping Pong op kantoor

Het is wetenschappelijk bewezen dat werknemers zich beter kunnen concentreren als ze zich tijdens hun werkzaamheden regelmatig kunnen ontspannen. En hoe kan je je nou beter ontspannen dan met een potje tafeltennis. Bij Heemskerk begrijpen we dat er niet bij ieder bedrijf genoeg ruimte is om zowel een vergadertafel als een tafeltennistafel neer te zetten. De Office 3000 combineert de twee en daarmee is deze vergader/tafeltennistafel ook geschikt voor jouw kantoor.

Stevig en Stoer

De Office 3000 is ideaal voor een fanatiek potje ping pong met collega’s. Zoals je van ons gewend bent is deze pingpongtafel van hoge kwaliteit en dus ook geschikt voor de meest enthousiaste collega. De bladen zijn gelijk aan die van onze Novi 2000 tafeltennistafel en dus ook geschikt voor officiële eredivisiewedstrijden. Voor het onderstel is gekozen voor een robuust en stevig model, zodat de tafel een geheel eigen look krijgt. De metalen plaat van het onderstel heeft een afmeting van L. 223 x B. 103 x H. 5 cm. De hoogte is 4 cm hoger dan een standaard tafeltennistafel, zodat er makkelijk bureaustoelen onder geplaatst kunnen worden. De hoogte van de tafel is hierdoor 80 cm.

Een eigen design

Naast het stoere onderstel kan de Office 3000 tafeltennistafel voorzien worden van gepersonaliseerde bladen. Kies voor de huiskleur of logo van jouw bedrijf, of ontwerp een compleet eigen design. Vrijwel alles is mogelijk om de tafel een echt blikvanger op jouw kantoor te maken. Zowel medewerkers als klanten zullen direct een potje willen spelen op zo’n speciale vergader-/tafeltennistafel.

Inbouwstekkers

Om de tafel nog geschikter te maken voor vergaderingen is het nu mogelijk om de tafeltennistafel te voorzien van een inbouwstekker. Zo kun je een laptop, een scherm of een mobiele telefoon aansluiten, opladen en koppelen. Meer informatie over inbouwstekkers, check onze inbouwstekker pagina.

Download hier het template voor het ontwerpen van jouw custom tafeltennisbladen.

Extra informatie

Afmeting en Gewicht