Sjoelbak Heemskerk HS-20

Sjoeltafel Heemskerk
Sjoelkatapult

Beschrijving

Sjoelen op een échte Heemskerk van wedstrijdformaat, maar dan voor een extra scherpe prijs? De HS-20 sjoelbak is perfect voor al die gezellige ontmoetingen met vrienden en familie!

Voordelig in kwaliteit én prijs

De sjoelbak HS-20 heeft, net als zijn grote broers HS-30 en HS-40 een luxe uitstraling. Dat komt onder andere door de puntaanduiding d.m.v. messing nagels en het toevoegen van het Heemskerk logo op de afzetbalk. Ook de stevigheid is zoals je die van een Heemskerk sjoelbak verwacht. Maar door het gebruik van lichtere materialen kun je met de HS-20 genieten van je favoriete oud-Hollandse spel voor een zeer gunstige prijs. Nodig dus snel je vrienden en familie uit voor een avondje vol gezelligheid en daag ze uit voor een potje sjoelen.

Licht en toch stevig

De HS-20 sjoelbak is gemaakt van lichte materialen. Zo is zijn de zijkanten, de poortenbalk en de afzetbalk gemaakt van multiplex. Het speelveld is een fineerplaat waar je de sjoelschijven soepel overheen laat glijden. De verbindingen zijn door middel van nietjes aan elkaar bevestigd, wat ervoor zorgt dat de sjoelbak mooi stevig is.
Bij de sjoelbak HS-20 wordt standaard een set van holgedraaide 30 sjoelstenen meegeleverd. Het is dus niet nodig om deze apart te bestellen. De sjoelstenen kunnen handig opgeborgen worden in de sjoelbak door middel van het opbergplankje. Zo houd je alles netjes bij elkaar en is de kans dat er sjoelstenen kwijt raken heel klein.

Kortom, met de HS-20 sjoelbak wordt het samenzijn met jouw familie en vrienden nóg gezelliger!

Extra informatie

Afmeting en Gewicht
Afmetingen

Verpakkingsmaat

Accessoires

Inklapbaar

Merk

EAN

Materiaal

Kleur

Gebruik

Levering en Garantie
Garantie

Levering

Hoeveelheid

Reviews

Goed spul

Doet precies waar je hem voor koopt ;)

Nicky | 6 januari 2024