Schuiftafeltennis Balletje Wit 55 mm (per 6 stuks)

Stevige, maar zachte bal met voldoende snelheid
Het balletje kan onder het net doorschuiven zonder het te raken
Lid van de NTTB? Voor speciale prijzen meld je hier aan.

Kunststof kan buiten de normale temperaturen (tussen ca.10 en 25 ºC ) iets harder of zachter worden en daardoor een ander effect of stuit geven. Daardoor is de bal meer geschikt voor indoor dan voor outdoor gebruik

Schuiftafeltennis Balletje Wit 55 mm (per 6 stuks) 9.99 x1 9.99
Totaal

Direct leverbaar

• Garantie: 1 Jaar fabrieksgarantie
  • Levering: Boven 50 euro gratis verzending

Stevige, maar zachte bal met voldoende snelheid
Het balletje kan onder het net doorschuiven zonder het te raken
Lid van de NTTB? Voor speciale prijzen meld je hier aan.

Meer info

Beschrijving

Het perfecte schuiftafeltennis balletje voor iedereen die officiële wedstrijden schuiftafeltennis speelt, maar ook voor een recreatief potje push pong.

Een schuiftafeltennis balletje met de ideale eigenschappen

Deze schuiftafeltennis balletjes zijn speciaal ontwikkeld en hebben daardoor de ideale eigenschappen voor jouw perfecte spelletje push pong. Zo is er bij het ontwikkelen rekening gehouden met de volgende punten:

• Een bal die dezelfde eigenschappen heeft als de kleine maat ping pong balletjes.
• Een bal die een constante rol heeft en geen afwijkingen in richting vertoont.
• Een bal die dezelfde spanning en hardheid heeft als de gewone maat ping pong balletjes.
• Een bal die niet te zwaar is.
• Een bal die groot genoeg is om goed te raken met batje of schuifbatje om hiermee richting en snelheid aan te geven.
• Een bal die voldoende snelheid heeft om met controle de schuiftafeltennisbal te kunnen spelen zowel in een rally als om een punt te scoren.

Omdat deze speciale schuiftafeltennis balletjes ontwikkeld zijn in samenwerking met de
NTTB is dit ook de officiële bal voor schuiftafeltennis wedstrijden, maar je kunt ze uiteraard
ook bij trainingen of recreatieve potjes push pong gebruiken.

Veilig en goed te hanteren

De schuiftafeltennis balletjes zijn gemaakt van kunststof en hebben een CE keurmerk waardoor je ze veilig kunt gebruiken op ieder niveau. En met een diameter van 55 mm zijn de ballen door bijna iedereen goed te hanteren. Ook rolt het balletje door deze afmeting onder het net door, zonder het aan te raken. Dus de perfecte schuiftafeltennis bal, voor jouw volgende schuiftafeltennis wedstrijd.

Extra informatie

Afmeting en Gewicht