Pooltafel 8ft Heemskerk Dallas

Accessoirepakket: Ik wil geen Heemskerk Pooltafel accessoirekit
Pooltafel 8ft Heemskerk Dallas 2,799.99 x1 2,799.99

2,799.99

Lease deze tafel vanaf 190,- per maand. Meer weten? Check de info op onze lease pagina.

Levering: ongemonteerd 1-6 werkdagen, speelklaar 2-10 werkdagen

• Garantie: 2 Jaar fabrieksgarantie
  • Levering: Dit artikel wordt standaard gratis afgeleverd

Perfect voor de actieve gebruiker
Voorzien van 1-delige leisteen
Verkrijgbaar in meerdere formaten

Beschrijving

Een potje poolen met collega’s in de pauze is een goede manier om even te ontspannen tijdens je werkdag. Dallas van Heemskerk is de perfecte pooltafel voor intensief gebruik, bijvoorbeeld in de bedrijfskantine.

Luxe uitstraling

De Dallas pooltafel 8ft is van professionele kwaliteit en daardoor erg geschikt voor gebruik in openbare ruimtes, zoals sport- en bedrijfskantines. Maar ook in jouw “mancave” komt deze pooltafel helemaal tot z’n recht. Ga voor een luxe uitstraling en het strakke design van deze pooltafel. En omdat de Dallas verkrijgbaar is in 3 verschillende maten, past hij ook wanneer je iets minder ruimte hebt. De pooltafel geeft jouw ruimte een luxe uitstraling, dat komt door het strakke design en de mooie afwerking van de Dallas.

Mét leisteen

Het speelveld van Pooltafel Dallas 8ft is gemaakt van leisteen, wat het een zware tafel maakt. Dit is geen probleem voor het robuuste onderstel, dat de leisteen volledig ondersteund. Zo’n leistenen speelveld zorgt ervoor dat de poolballen, iedere keer als je stoot, soepel over de pooltafel rollen, zonder afwijkingen. Én met de grote stelvoeten zet je ‘m eenvoudig waterpas.

Accessoirepakket

Kies zelf met welk pakket aan accessoires jij de tafel helemaal compleet wilt maken. De pakketten zijn als volgt samengesteld:

Basic: 2x keu Ora 3-ster, 1x poolballen A-klasse, 1x triangle, 1x borstel en 2 blauwe krijtjes

Complete: 4x keu Comance 5-ster, 1x poolballen Continental, 1x triangle, 1x afdekhoes, 1x keurek voor 4 keuen, 1x borstel en 12 blauwe krijtjes

Deluxe: 4x keu Lion 9-ster, 1x poolballen Premier, 1x triangle, 1x afdekhoes, 1x keurek voor 6 keuen, 1x borstel, 1x brug met wit kruis en 12 blauwe krijtjes

Extra informatie

Afmeting en Gewicht