Inklapbare Voetbaltafel Heemskerk Cannon – Tweedekans

Met stoer zwart uiterlijk
Standaard geleverd inclusief 2 tafelvoetbal balletjes

Alleen geschikt voor thuisgebruik

De tafel is reeds gemonteerd en kan alleen gemonteerd geleverd worden.

Voetbaltafel inklapbaar. De voetbaltafel Cannon is de perfecte inklapbare voetbaltafel om met het hele gezin op te spelen.

Een robuuste look

Net zoals een echt kanon heeft deze inklapbare voetbaltafel Cannon een robuust zwart uiterlijk. Niet alleen de tafel zelf is zwart, maar ook bij de stangen is voor zwart gekozen. Samen met de stoere robot poppen geeft het de voetbaltafel een strakke look. De rode en blauwe poppen maken de Cannon helemaal af. Met de Cannon voetbaltafel in huis kun je gaan genieten van een heleboel gezellige momenten met het hele gezin! En omdat deze voetbaltafel is voorzien van een inklapbaar onderstel kun je hem eenvoudig inklappen en compact opbergen wanneer je hem even niet gebruikt.

Voetbaltafel inklapbaar

De voetbaltafel Cannon bevat nog veel meer praktische elementen die jouw tafelvoetbal spelletje nóg leuker maken. Zo heeft de voetbaltafel schuin oplopende hoeken waardoor het balletjes niet stil komt te liggen tijdens het spelen. Het maakt het niet uit of je de Cannon op laminaat, tapijt of een andere ondergrond neerzet, met de stelvoeten kun je hem altijd waterpas zetten. Verder heeft deze voetbaltafel geïntegreerde scoretellers om makkelijk de score bij te houden en stevige doorlopende stangen van 13 mm. De voetbaltafel inklapbaar Cannon wordt standaard geleverd inclusief 2 tafelvoetbal ballen.

Extra informatie

Afmeting en Gewicht