Biljarttafel Heemskerk 210 De Luxe – Houten Speelveld

Luxe pooltafel met hard houten rand
Laken is geniet en dus vervangbaar
Waterpas te zetten door de handige stelvoeten

Door de grote omvang kan deze biljarttafel niet naar een verdieping getild worden
Bij levering en montage van deze biljarttafel heeft de monteur hulp met tillen nodig van 2 á 3 personen

2,399.99

Geen Montage
Montage Biljarttafel 59.99
Levering van de Biljarttafel: Geen Montage
Biljarttafel Heemskerk 210 De Luxe - Houten Speelveld 2,399.99 x1 2,399.99

2,399.99

Uitverkocht

• Garantie: 2 Jaar fabrieksgarantie
  • Levering: Dit artikel wordt standaard gratis afgeleverd

Luxe pooltafel met hard houten rand
Laken is geniet en dus vervangbaar
Waterpas te zetten door de handige stelvoeten

Kies hier je Accessoires

Poolkeu 145 cm Heemskerk Balbo 1 ster – Tweedelig
Keu Economic 145 cm Esdoorn
Carambole biljartballen 61,5 mm
Heemskerk Biljartkrijt Blauw (per 12)
Biljart afdekzeil 8 ft

Beschrijving

Deze originele biljarttafel van Heemskerk heeft zowel de afmetingen, als de kwaliteit van een cafébiljart. Deze carambole biljarttafel is dan ook erg geschikt voor openbare ruimtes, maar je kunt er ook prima thuis je biljart vaardigheden op perfectioneren.

Voor alle liefhebbers van biljarten

Ben je van plan om een biljarttafel te kopen? Dan is de 210 Deluxe van Heemskerk een hele mooie keuze. Op dit carambolebiljart speel je al je favoriete carambole spellen, zoals Libre of driebanden. Als je voldoende ruimte hebt thuis, dan is deze biljarttafel perfect voor in jouw biljartkamer of mancave. Maar ook in openbare ruimtes, zoals op kantoor of in het clubhuis, komt de 210 Deluxe helemaal tot zijn recht. En om de tafel helemaal in jouw ruimte te laten passen, is ie voorzien van een stoer en stevig kolom onderstel. Waar je hem ook neerzet, met deze biljarttafel geniet je keer op keer van een spannend potje biljarten.

Extra luxueuze biljarttafel

Wanneer je de biljarttafel 210 Deluxe besteld, dan wordt hij speciaal voor jou met de hand gemaakt. Dat gebeurt in onze fabriek. De randen van de biljarttafel zijn uitgevoerd in yellow poplar hout voor een extra luxueuze uitstraling. De stootbanden, die speciaal voor carambolebiljarts zijn, worden gemaakt van gegoten rubber waardoor ze de juiste veerkracht hebben om goed af te geven. Daarnaast is het Simonis biljartlaken op de tafel geniet (dus niet bevestigd met lijm), waardoor het eenvoudig te vervangen is, mocht dat nodig zijn.

Deze biljarttafel wordt zonder accessoires geleverd. Je kunt zo zelf kiezen welke accessoires je mee wilt bestellen en in welke kwaliteit.

Extra informatie

Afmeting en Gewicht