Verhuizing deel 3: Een nieuw pand

04 oktober 2019

Je hebt ons even moeten missen. Tijdens de verhuizing waren we minder bereikbaar dan je normaal van ons gewend bent, maar we zijn weer terug van weggeweest.

In een een paar weken tijd is het nieuwe pand klaar gemaakt voor onze komst. En afgelopen week zijn alle speeltafels, accessoires, onderdelen en kantoorartikelen overgebracht naar en hebben er een handig en overzichtelijk plekje gekregen. Dat ging niet per sé zonder slag of stoot, maar door hard werken en een groot aantal extra handen is alles gelukt en waren we vanaf 2 oktober weer helemaal operationeel.

Nu wil je natuurlijk wel weten hoe dat nieuwe pand eruit ziet. Dat snappen we, dus lees vooral verder voor een kleine rondleiding.

Energieweg 45, Alphen aan den Rijn

Ons nieuwe pand ligt dus in Alphen aan den Rijn en is vanuit verschillende richtingen goed bereikbaar, ook met vrachtwagens. Door de handige hoge roldeur kunnen onze gemonteerde tafeltennistafels snel en makkelijk naar binnen en buiten gereden worden.

Het magazijn

Het ruime magazijn bestaat uit verschillende delen. In het eerste en grootste gedeelte staan hoge stellingen waar alle pallets met o.a. tafeltennistafels, voetbaltafels en sjoelbakken staan. Die kunnen tot maar liefst 3 verdiepingen hoog gezet worden, waardoor we veel extra ruimte hebben.

Naast het grote magazijn is er ook een kleiner ‘pickmagazijn’ gerealiseerd, waar al onze accessoires liggen. Vanuit deze plek worden alle kleine pakketjes klaargezet voor verzending.

Het kantoor

Vanuit het nieuwe kantoor op de bovenste verdieping worden alle orders verwerkt en de verzendroutes van onze chauffeur ingepland. Het moest dus een overzichtelijke en praktische ruimte worden en dat is gelukt.

Naast meer dan genoeg werkplekken voor onze huidige en toekomstige collega´s en een hoek die compleet is ingericht voor de planning van het transport is er zelfs nog ruimte over voor 2 grote speeltafels. Vanaf nu kunnen zowel de Pooltafel Centre Shot en een Tafeltennistafel Office 3000 bij ons bekeken worden. En natuurlijk zullen binnenkort de nodige potjes Pooltafels en Tafeltennis gespeeld gaan worden in de pauze.

Ben je benieuwd naar de rest van ons nieuwe pand? Kom dan gerust eens een kijkje nemen in Alphen aan den Rijn.