Verhuizing deel 1: Waarom verhuizen we?

18 september 2019

Verhuizen

Zoals je misschien al gelezen hebt gaan we met Heemskerk Sports & Games per 1 oktober verhuizen naar een nieuw pand in Alphen a/d Rijn. Een grote verandering, want al vanaf de oprichting 80 jaar geleden is Heemskerk te vinden op verschillende locaties in Roelofarendsveen. De komende weken lees je in ons blog van alles en nog wat over de verhuizing, de reden waarom we verhuizen en geven we je een kijkje in het nieuwe pand.

Heemskerk langs het water

Waarom gaan we eigenlijk verhuizen?

De afgelopen jaren zit Heemskerk Sport in de lift. Bij alle categorieën zien we een flinke groei. Vooral tafeltennis en tafelvoetbal zijn enorm populair en we zijn dan ook altijd druk bezig om ons assortiment waar nodig te verbeteren of uit te breiden. Die groei betekent ook dat we steeds meer voorraad hebben. En om al die tafeltennistafels en voetbaltafels een handig plekje te geven werd steeds vaker een flinke puzzel. Tijd voor een grotere locatie dus.

Heemskerk Scheepsbouw en Timmerfabriek

Natuurlijk hebben we geprobeerd om onze huidige locatie aan te passen aan onze huidige wensen. Deze locatie wordt gedeeld met meerdere bedrijven en is verdeeld over verschillende hallen en verdiepingen. Zo zitten het kantoor en het pickmagazijn (waar de kleine artikelen zoals tafeltennisbatjes en tafelvoetbal balletjes worden ingepakt) nu op de eerste verdieping en de werkplaats en het grote magazijn (met alle pooltafels, tafeltennistafels, airhockeytafels, sjoelbakken
en voetbaltafels) op de begane grond. Een verschuiving van het kantoor en pickmagazijn naar de begane grond had bijvoorbeeld een mogelijke uitkomst geweest, maar omdat we ook rekening moesten houden met de wensen van de andere bedrijven is dit niet gelukt en hebben we besloten om te kiezen voor een ander pand.

Heemskerk Roelofarendsveen

En waar gaan we dan naartoe?

Na lang nadenken en goed zoeken hebben we besloten om Roelofarendsveen na ongeveer 80 jaar te verlaten en hebben gekozen voor een pand in Alphen aan den Rijn.
De nieuwe locatie biedt 3 keer zoveel opslagruimte, heeft een mooi ruim kantoor en er is zelfs ruimte om een aantal van onze speeltafels tentoon te stellen.
De komende weken zijn we druk bezig met het inpakken van dozen, het uitzoeken van spullen en om alles over te brengen.
Vanaf 1 oktober zijn we te vinden op ons nieuwe adres in Alphen aan den Rijn, waar we ons, weer zullen inzetten om verder te groeien en alle klanten te met de juiste kennis en deskundigheid te voorzien van een geschikte speeltafel.

Heemskerk Alphen a/d Rijn