Tafeltennisbatjes

08 februari 2019

Om te kunnen tafeltennissen heb je niet veel nodig. Je kunt al beginnen op de keukentafel of een ander egaal oppervlak. Je bevestigd simpelweg een netje (of iets dat daarvoor door kan) en het snelle spel kan bijna van start gaan. Twee dingen die echter noodzakelijk zijn voor een potje tafeltennis zijn de pingpongballen en de tafeltennis batjes. Omdat er in die laatste categorie best een hoop variatie is, willen wij je graag op weg helpen bij het maken van een keuze voor het beste tafeltennisbatje voor jou. Of je nu daadwerkelijk thuis op de keukentafel speelt, of iedere week wedstrijd na wedstrijd bij jouw tafeltennisvereniging wint, bij Heemskerk vindt je altijd het geschikte batje!

Batjes voor beginners: Vigor en Icebreaker

Batjes voor beginners

Laten we beginnen bij de beginners. Dat kan betekenen dat je je onlangs hebt aangesloten bij een vereniging of dat je alleen thuis speelt of op vakantie. Je speelt dus eens in de zoveel tijd en voornamelijk recreatief. Dan zijn deze batjes geschikt voor jou. Door het rubber van de Heemskerk Vigor en Icebreaker batjes wordt de snelheid een beetje uit het spel gehaald, waardoor het makkelijker wordt om het tafeltennisballetje terug te slaan.

Batjes voor gevorderde spelers: Wonder, Outburst en Razor Edge

Batjes voor gevorderden

Speel je al wat langer tafeltennis, dan kun je vast al goed overweg met een van onze gevorderde batjes. Het wonder batje heeft een holrond handvat en de Outburst en Razor Edge batjes een anatomisch handvat waardoor ze fijn in de hand liggen tijdens het spelen. Met deze drie Heemskerk batjes kun je eerder aangeleerde technieken perfectioneren.

Professionele batjes voor competitie spelers: Culminate en Balsa Energy

Professionele batjes

Wie al een lange tijd tafeltennist weet wat hij zoekt in een batje. Controle wordt wat minder belangrijk, maar Snelheid en Spin des te meer. Dit vind je terug in onze semi professionele batjes Culminate en Balsa Energy. Zowel het frame als de rubbers zijn van hoogwaardige kwaliteit, waardoor het batje lang meegaat. Voor een aanvallende speelstijl en snel spel op hoog niveau zijn dit dé batjes voor jou!

Bij Heemskerk zijn we constant bezig om ons assortiment te verbeteren. Omdat we vonden dat er nog een aantal batjes ontbraken in ons assortiment, zijn we aan de slag gegaan en kun je in 2019 de volgende batjes tegenkomen op onze website:

Je hebt onze semi professionele batjes al voorbij zien komen, maar wat nog ontbrak in ons assortiment waren de batjes voor competitiespelers die op hoog niveau tafeltennis spelen. Daar komt in 2019 verandering in. Binnenkort kun je kennis maken met onze nieuwste lijn tafeltennisbatjes, de C PRO-line :

8* Dynamic

9* Power Touch

10* Formula Drive

Deze batjes zijn speciaal ontwikkeld voor de meest fanatieke tafeltennissers en beschikken over GAT en Tension technologieën, waardoor je een heel complete bat in handen hebt waarmee je zowel verdedigend als aanvallend een hoog niveau haalt.

Outdoor tafeltennisbatjeBehalve alle batjes voor binnen, introduceren we dit jaar het nieuwe outdoor batje genaamd Park! Het batje beschikt over echt tafeltennis rubber, maar omdat dit verwerkt is in het kunststof frame is het batje geschikt voor buitengebruik, zonder het echte tafeltennis gevoel te verliezen. Je kunt het batje onder andere gebruiken op de camping of in de achtertuin. Ook is het batje geschikt voor gebruik in openbare gelegenheden, het batje is namelijk vandalisme bestendig!

Dat waren ze, alle Heemskerk tafeltennisbatjes op een rijtje. Deze batjes (1-7*) zijn niet alleen los verkrijgbaar, maar ook als batset, met 2 batjes en 3 balletjes in een luxe opberghoes. We gaan ervan uit dat je met deze informatie een goede keuze kunt maken om jouw nieuwe batje te kopen. Mocht je toch nog vragen hebben over onze tafeltennisbatjes of andere tafeltennis artikelen, dan staat onze klantenservice iedere werkdag voor je klaar om ze met hun professionele kennis te beantwoorden.