Oud & Nieuw: Heemskerk in 2019!

08 februari 2019

nieuw jaar

2018 is tot zijn einde gekomen en bij Heemskerk mogen we terugkijken op een super jaar!

En dat hebben we vooral te danken aan jou, onze klant! Want omdat jij voor Heemskerk hebt gekozen bij de aanschaf van een speeltafel zijn we dit jaar enorm gegroeid. Niet alleen in omzet, maar ook als het gaat om de service richting onze klanten. Door te luisteren en in oplossingen te denken hebben we onze service steeds beter kunnen aanpassen naar de wensen van onze dealers en klanten. Dat betekent betere communicatie over leveringen, scherpere prijzen en gerichte oplossingen wanneer het onverhoopt toch niet gaat zoals het zou moeten gaan. Je kunt van ons verwachten dat we hier in 2019 mee door zullen gaan, zodat ieder bezoek aan de Heemskerk website een prettige shop ervaring zal zijn.

In november is onze nieuwe website online gegaan: playheemskerk.com! Op de vernieuwde website vindt je uiteraard ons complete assortiment, maar dat is niet alles. Binnenkort wordt het ook mogelijk voor onze dealers om via de website producten te bestellen. Verder is de nieuwe site sneller en hebben we de navigatie- en zoekfuncties verbeterd, zodat het makkelijker is om het artikel dat je zoekt, snel te vinden.

Behalve een nieuwe website hebben we ook een aantal nieuwe artikelen opgenomen in ons assortiment. Voorbeelden hiervan zijn de sjoelbak Anthurium en de professionele voetbaltafel Revolution van Roberto Sport. In 2019 wordt dit nog eens uitgebreid met een nieuwe serie tafeltennisbatjes (de C PRO-serie), de sjoelkatapult en een vernieuwde versie van onze vertrouwde pooltafel Heemskerk American. Meld je aan voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen rondom deze nieuwe producten en andere Heemskerk nieuwtjes.

Met al deze vernieuwingen vraag je je misschien af of er ook nog dingen blijven zoals ze zijn. Natuurlijk veranderen we niets aan de dingen die al goed zijn. Hoeveel we ook veranderen, de kwaliteit van onze speeltafels is iets waar je altijd op kunt rekenen.

We willen je graag bedankt voor het afgelopen jaar en hopen je in 2019 opnieuw in onze webshop te zien.

Namens alle medewerkers van Heemskerk wensen we je een gelukkig nieuwjaar!