Een tafeltennistafel met eigen ontwerp, hoe werkt dat precies?

10 augustus 2021

Je ziet het steeds vaker, bij bedrijven, scholen en andere openbare gelegenheden, een tafeltennistafel met eigen ontwerp. Bij Heemskerk kun je zo’n custom made tafeltennistafel (andere speeltafels en accessoires zijn natuurlijk ook mogelijk) bestellen. Maar hoe werkt dat nou eigenlijk precies?

Zo bestel je jouw gepersonaliseerde tafeltennistafel

Te gek! Je hebt dus besloten om een gepersonaliseerde tafeltennistafel aan te schaffen voor jouw locatie. Maar zoals je al zult vermoeden werkt het bestellen van zo’n tafel net even anders dan bij onze standaard modellen. Die pingpongtafels kun je namelijk in een paar korte stappen in onze webshop bestellen.

Bij de gepersonaliseerde pingpongtafels werkt het ongeveer hetzelfde en kun je in onze webshop al kiezen welk model  tafel je wilt bestellen en hoe we die voor jou mogen personaliseren. Je kunt hier bijvoorbeeld aangeven dat je een compleet eigen design wilt op de tafeltennisbladen. Voor 1 tafeltennistafel kun je direct de bestelling afronden in de webshop.
Wil je graag een groter aantal gepersonaliseerde speeltafels bestellen, óf heb je speciale wensen? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij zullen in dat geval een offerte op maat voor je maken.

Je eigen tafeltennistafel ontwerpen

Op de productpagina kun je ook 1 of meerdere templates downloaden. Met deze templates stel jij je eigen design samen. Bij een custom made pingpongtafel kun je er bijvoorbeeld voor kiezen om beide bladen hetzelfde te maken, maar ze mogen ook van elkaar verschillen. Je bent hier helemaal vrij in. Kies bijvoorbeeld voor de huisstijl van jouw bedrijf, of ontwerp je tafeltennistafel in de clubkleuren van jouw sportvereniging.
Hoe het invullen van de templates werkt? Daar lees je alles over in deze handige uitleg.

Stuur ons de bestanden met jouw ontwerp toe via een e-mail naar sales@playheemskerk.com. Zodra wij het design en de volledige betaling hebben ontvangen gaan we direct aan de slag om jouw unieke tafeltennistafel te creëren.