De vernieuwde Midi tafeltennistafel

17 juni 2019

Midi Tafeltennistafel

Je bent al van ons gewend dat wij een klein model tafeltennistafel in ons assortiment aanbieden. De Midi is al jarenlang een populair tafeltje dat bij een heleboel gezinnen al veel plezier heeft opgeleverd. Ondanks dat we best blij waren met het mini tafeltennistafeltje, vonden we dat er ook nog wel wat verbeterd kon worden aan het model. Zo bestond het blad uit één geheel en was het niet mogelijk om die in te klappen, waardoor het niet heel praktisch was om de tafel mee te nemen.
Ook kwam de Midi tafeltennistafel niet standaard met batjes en balletjes, maar moest je die er nog los bij kopen. En welk batje is dan geschikt?
Kortom, ruimte voor verbetering. En dat nemen we bij Heemskerk heel serieus!

Vertrouwde kwaliteit in een vernieuwd model

Om een zo goed mogelijke mini tafeltennistafel aan te kunnen bieden hebben we goed geluisterd naar jou, de klant, en hebben we de tafel onderworpen aan een make-over. Met trots kunnen we je nu dan ook voorstellen aan onze vernieuwde Midi tafeltennistafel!

Tafeltennistafel Midi

Helemaal nieuw is het tafeltennistafeltje niet. Je kunt nog steeds uitgaan van een stevig metalen onderstel waarvan de pootjes ingeklapt kunnen worden. Ook is de midi nog steeds voorzien van een aluminium randlijst die zorgt voor extra stevigheid rondom de bladen. En zoals je van het vorige model gewend was, wordt het tafeltennisnetje standaard met de tafel meegeleverd.

Beter én mooier!

Wel hebben we een aantal verbeteringen doorgevoerd. Wat als eerste opvalt is natuurlijk het uiterlijk. In plaats van een blauw blad heeft de tafel nu stoere zwarte bladen die voorzien zijn van ons Heemskerk logo. Op veler verzoek heeft de tafel nu niet meer één groot blad, maar twee kleinere bladen die in te klappen zijn. Zo kun je de tafel nog makkelijker opbergen en overal mee naar toe nemen. Op vakantie bijvoorbeeld, want ingeklapt neemt het tafeltje bijna geen ruimte in de auto in beslag. Het in- en uitklappen is erg eenvoudig en je kunt dus in een handomdraai beginnen met spelen. Klap simpelweg de pootjes uit, plaats het netje in de daarvoor bestemde openingen en de tafel staat. Ben je klaar met spelen? Dan klap je de tafel net zo makkelijk weer in en neem je hem mee aan het handige handvat.

Omdat je zonder batjes en balletjes niet kunt tafeltennissen worden die bij het nieuwe model standaard meegeleverd. Dat betekend dat je direct kunt beginnen met spelen. De batset die bij de midi tafel komt is van basis kwaliteit. Wil je toch een andere batset? Lees dan ook eens ons blogbericht over onze batjes. Dit zal je zeker helpen bij je keuze voor het juiste batje.

Wij zijn erg trots op het uiterlijk van de vernieuwde Midi tafeltennistafel. De combinatie van de zwarte bladen met ons witte logo maakt dat we hem extra leuk vinden! We kunnen ons dan ook voorstellen dat jij jouw bedrijfslogo ook op deze tafel wilt laten zien. Geen probleem, laat ons weten wat jouw wensen zijn en wij maken voor jou een Midi tafeltennistafel op maat!

Tafeltennistafel Midi gepersonaliseerd