Biljarttafel Heemskerk 189 De Luxe – Leistenen Speelveld

Handgemaakte biljarttafel met luxe uitstraling
Kaarsrecht speelveld
Voorzien van een eersteklas Simonis biljartlaken

Door het leistenen speelveld is deze biljarttafel te zwaar om naar een verdieping te tillen
Bij levering en montage van deze biljarttafel heeft de monteur hulp met tillen nodig van 2 á 3 personen

2,199.99

Montage Speciale Biljarttafel 439.99
Levering van de Biljarttafel: Montage Speciale Biljarttafel439.99
Biljarttafel Heemskerk 189 De Luxe - Leistenen Speelveld 2,199.99 x1 2,199.99

2,199.99

Uitverkocht

• Garantie: 2 Jaar fabrieksgarantie
  • Levering: Dit artikel wordt standaard gratis afgeleverd

Handgemaakte biljarttafel met luxe uitstraling
Kaarsrecht speelveld
Voorzien van een eersteklas Simonis biljartlaken

Kies hier je Accessoires

Poolkeu 145 cm Heemskerk Balbo 1 ster – Tweedelig
Carambole biljartballen 61,5 mm
Heemskerk Biljartkrijt Blauw (per 12)
Biljart afdekzeil 8 ft

Beschrijving

De wens is er. De ruimte ook. Dan is het nu alleen nog een kwestie van de juiste biljarttafel uitkiezen. En wij denken dat het Heemskerk 189 Deluxe carambolebiljart weleens dé biljarttafel voor jouw nieuwe biljartkamer kan zijn.

Handgemaakte biljarttafel

Zie je het al voor je? Deze handgemaakte biljarttafel bij jou thuis. Je kiest met de 189 Deluxe voor een tafel met een exclusieve rand van yellow poplar hout en gegoten rubberen stootbanden, waardoor hij een extra luxe uitstraling heeft. Je hebt daarnaast de keuze voor het stevige kolom onderstel, wat bestaat uit twee robuuste kolommen, óf een uniek office onderstel. Hierin zijn de mogelijkheden eindeloos en zo stel je zelf de biljarttafel samen die bij jou past.

Biljart met buitengewone eigenschappen

Naast de unieke uitstraling van het Heemskerk 189 Deluxe biljart beschikt deze tafel ook nog eens over buitengewone eigenschappen die deze biljarttafel een échte uitblinker maken. Zo hoef je niet bang te zijn voor een beschadigd laken. Het eersteklas groene Simonis laken wordt namelijk op het speelveld bevestigd met nietjes, waardoor het te vervangen is als er toch per ongeluk iets mee gebeurd. Het speelveld zelf is gemaakt van spaanplaat en is kaarsrecht. Door de speciale stelvoeten kun je de biljarttafel volledig waterpas zetten. Aflopende biljartballen zijn bij de 189 Deluxe dus zeker niet aan de orde.

Deze biljarttafel wordt zonder accessoires geleverd. Je kunt zo zelf kiezen welke accessoires je mee wilt bestellen en in welke kwaliteit.

Extra informatie

Afmeting en Gewicht