Airhockey Accessoires

Bij alle Heemskerk airhockeytafels worden airhockey pushers en pucks standaard meegeleverd. Maar misschien zijn jouw huidige accessoires aan vervanging toe of wil je gewoon eens iets nieuws proberen?

Bij ons vind je een assortiment aan hoogwaardige en duurzame airhockey accessoires. Van pucks en pushers in verschillende maten tot vilt voor de pushers.

Op zoek zijn naar kwalitatieve en betrouwbare accessoires? Of je nu een ervaren speler bent die zijn spel naar een hoger niveau wil tillen of gewoon wat plezier wilt toevoegen aan je airhockeytafel, wij hebben de juiste accessoires voor jou.

Toont alle 7 resultaten

Ben je van plan om nieuwe airhockey accessoires te kopen, dan zul je zien dat we bij Heemskerk een ruim assortiment pushers en pucks hebben. Bij Heemskerk helpen we je graag bij het kiezen van de juiste accessoires voor jouw airhockeytafel.

Welke puck is geschikt voor mijn airhockeytafel?

Het soort airhockeypuck dat geschikt is voor jouw airhockeytafel is afhankelijk van de afmeting van die tafel. Voor kleine tafeltjes van 3 ft t/m 5ft hebben we de mini pucks (∅ 50 mm). Bij airhockeytafels van 6 en 7 ft gebruik je de originele pucks (∅ 63 mm). Als je een professionele airhockeytafel hebt van 7 of 8 ft, dan raden we aan de grote pucks te gebruiken (∅ 73 mm).

De airhockeypucks zijn in onze webshop verkrijgbaar in verschillende afmetingen. De meeste pucks zijn rond, maar niet allemaal. Wat vind je bijvoorbeeld van onze multishape pucks? Deze airhockey pucks hebben een diameter van 63 mm en worden geleverd in een setje van 3, met een ronde puck, een driehoekige en een achthoekige airhockey puck. Gebruik deze schijfjes om jouw airhockeyspel een extra uitdaging te geven.

Welke pusher kan ik het beste kopen?

Bij pushers geldt, net als bij airhockeypucks, dat het soort pusher dat je koopt afhankelijk is van de grootte van jouw airhockeytafel. Hoe groter de tafel, hoe groter ook de pushers moeten zijn.

Pushers voor airhockey zijn er dus in veel verschillende varianten. Je kunt niet alleen tussen verschillende maten kiezen , maar ook het type pusher kan voor jou belangrijk zijn. Je vindt bij Heemskerk niet alleen de standaard pushers, maar ook de speciale deluxe versie. Deze De Luxe Pushers zijn verkrijgbaar in de maat ∅ 95 mm. Het speciaal ontworpen handvat zorgt ervoor dat je de pushers makkelijker vast kunt houden en beschermen ook nog eens je vingers.